Jak probíhá proces záruční reklamace ?
Reklamaci řeší naši specialisté. Ti se díky svým zkušenostem a profesionálnímu servisu postarají o rychle vyřešeni Vaší reklamace. Garantujeme profesionální servis a poradenství.
Jak nahlásit záruční reklamaci?
Záruční reklamaci pneumatik nebo disku můžete uplatnit:
1 Prostřednictvím e-mailu
Při zasílání reklamace e-mailem nám prosím zašlete fotografie,
které budou potřebné pro další fáze reklamace.
2 Zavoláním na infolinku.
Jak probíhá test?
Testem reklamovaných pneumatik nebo disku se zabývá specializovaný záruční servis výrobce. Jeho úkolem je posoudit a určit, zda výrobek nemá výrobní vadu.
Jak se o rozhodnutí dozvím?
Informaci o rozhodnutí obdržíte e-mailem (dokument ve formátu .pdf).
Jaké rozhodnutí můžu dostat?
- Pozitivní, v případě potvrzení vady výrobku Záručním servisem výrobce a uznání 100% hodnoty zboží.
- Částečně pozitivní, pokud některé z nahlášených zboží obdrží potvrzení o vadě produktu (např. 3 ze 4 inzerovaných) nebo výrobce uplatnil procentuální uznaní(v souladu s podmínkami záruky).
- Negativní, pokud bude reklamace zamítnuta nebo testy neprokážou vadu výrobku.
V případě kladného nebo částečně kladného rozhodnutí můžete požádat o vrácení peněz nebo výměnu produktu za nový. Po negativní odpovědi máte právo na zaslání zboží na Vaši adresu, v takovém případě bude účtován poplatek za dopravu ve výši 250 Kč za kus nebo můžeme zboží bezplatně zlikvidovat.
Jsou s reklamací spojeny poplatky?
Poplatek vznikne pouze v případě negativního výsledku reklamace a souvisí s případným odesláním zboží zpět na adresu zákazníka.