Záruční reklamace

Jak probíhá proces záruční reklamace ?

Nahlášeni reklamace

Test

Rozhodnutí

Reklamaci řeší naši specialisté. Ti se díky svým zkušenostem a profesionálnímu servisu postarají o rychle vyřešeni Vaší reklamace.  Garantujeme profesionální servis a poradenství.

Jak nahlásit záruční reklamaci?

Záruční reklamaci pneumatik nebo disku můžete uplatnit:

1 Prostřednictvím e-mailu

reklamace@oponeo.cz

Při zasílání reklamace e-mailem nám prosím zašlete fotografie,
které budou potřebné pro další fáze reklamace.

2 Zavoláním na infolinku.

296 180 465
Chat s poradcem

Jak probíhá test?

Testem reklamovaných pneumatik nebo disku se zabývá specializovaný záruční servis výrobce. Jeho úkolem je posoudit a určit, zda výrobek nemá výrobní vadu.

Jak se o rozhodnutí dozvím?

Informaci o rozhodnutí obdržíte e-mailem (dokument ve formátu .pdf).

Jaké rozhodnutí můžu dostat?

  • Pozitivní, v případě potvrzení vady výrobku Záručním servisem výrobce a uznání 100% hodnoty zboží.
  • Částečně pozitivní, pokud některé z nahlášených zboží obdrží potvrzení o vadě produktu (např. 3 ze 4 inzerovaných) nebo výrobce uplatnil procentuální uznaní(v souladu s podmínkami záruky).
  • Negativní, pokud bude reklamace zamítnuta nebo testy neprokážou vadu výrobku.
V případě kladného nebo částečně kladného rozhodnutí můžete požádat o vrácení peněz nebo výměnu produktu za nový. Po negativní odpovědi máte právo na zaslání zboží na Vaši adresu, v takovém případě bude účtován poplatek za dopravu ve výši 250 Kč za kus nebo můžeme zboží bezplatně zlikvidovat.

Jsou s reklamací spojeny poplatky?

Poplatek vznikne pouze v případě negativního výsledku reklamace a souvisí s případným odesláním zboží zpět na adresu zákazníka.

Kontakt na konzultanta

Dnes 8 - 20
  • Pátek 22.11 8 - 20
  • Sobota 23.11 8 - 14
  • Neděle 24.11 mimo provoz
  • Pondělí 25.11 8 - 20
  • Úterý 26.11 8 - 20
  • Středa 27.11 8 - 20
296 180 465
Napište nám
Chat s poradcem