Návrat na seznam témat

Průběh reklamačního procesu

Proces reklamace je pro zákazníka jednoduchý a pohodlný. Chcete-li zboží reklamovat, kontaktujte nás telefonicky na čísle +420 296 180 465 nebo nás můžete kontaktovat e-mailem: reklamace@oponeo.cz 

Dalším krokem je vyplnění reklamačního formuláře a zaslání fotografií reklamovaného zboží. Poté zajistíme kurýra, který reklamované zboží vyzvedne v termínu určeném zákazníkem.

O rozhodnutí učiněném na základě analýzy zboží nebo na základě předložených fotografií vás budeme informovat telefonicky, písemně nebo e-mailem. 

V případě kladného nebo částečně kladného rozhodnutí o vaší reklamaci si můžete vybrat, zda si přejete výrobek vyměnit, nebo zda si přejete vrátit peníze (část nebo celou částku). V případě negativního rozhodnutí můžete požádat o vrácení zboží zpět na vámi zvolenou adresu (bude účtován dodatečný poplatek za vrácení) nebo můžeme zboží bezplatně zlikvidovat.

Kontakt na konzultanta

Dnes 8 - 20
  • Pátek 22.11 8 - 20
  • Sobota 23.11 8 - 14
  • Neděle 24.11 mimo provoz
  • Pondělí 25.11 8 - 20
  • Úterý 26.11 8 - 20
  • Středa 27.11 8 - 20
296 180 465
Napište nám
Chat s poradcem