Pirelli P7 Cinturato - Hodnocení uživatelů

Setřídit podle:
Czeloo
3,6
Obecně platí, že pneumatika není špatný, ale není vhodná pro některá vozidla. Výhody: - dost nízký valivý odpor - velmi dobrá přilnavost na suchém a dobra kontrola v případě ztráty přilnavosti - dobrá přesnost řizení, - slušný životnost - dobra kontrola při ztrátě přilnavosti na mokrém - docela snadné vyvažování a pneumatiky garantuji „hladkou” jízdu - slušný odpor na akvaplaning, - největší výhodou pneumatik je ovládání vozu po ztrátě přilnavosti na suché a mokré (také snadno vycítit, kdy dojde k prokluzu) a přilnavost na suché vozovce. Nevýhody: - od začátku poměrně značný hluk - šustění a jasně je to z důvodu vysoké tvrdosti běhounu - největší nevýhodou je, že pneumatika zvyšuje plavení auto ve vyjetých kolejí, testováno také v BMW E92. Vůz právě začíná táhnout vpravo vlevo, je to horší ve srovnání s jinými pneumatikami, - přilnavost na mokré prvním sezona velmi dobrá, další už horší… - Potlačení nerovnosti, jako je v pořádku, ale ve srovnání s měkkou Goodyear znatelně horší. - Vzhledem k tvaru běhounu pneumatiky je citit větší opor na volantě při parkování.

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:střední
Automobil:Opel Astra Hatchback H 1.8 (5/110)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka5
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky4
Selhání-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy4
Trvanlivost3
ArturŁ.79
3,5
Pokud plánujete vyměnit pneumatiky po třech sezónách na nový příkaz. Můj po 35k. prasknout do drážek běhounu - vápenné pneumatiky jsou hlučné, porovná ji s zimní pneumatiky Jokohamě v driwe - nemůžu slyšet rozdíl. Pokud jde o přilnavost na suché i mokré vozovce je to velmi dobře. to jsou jediné klady těchto pneumatik. Myslím si, že když se na kole tragicky, takovou kartoflaki jako velká Fiat. Vytrvalost je nejhorší chyba těchto pneumatik.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:střední
Automobil:Toyota Avensis Sedan II 2.0 D-4D
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky3
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy2
Trvanlivost2
długodystansowiec
3,5
Až 120 km / h, správné chování. Při vyšších rychlostech, hluk dálnice a stability musí být na vyšší úrovni. Výrazně nižší délka života z pneumatik Continental a Michelin.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:10000 - 15000km
Místo používání:v terénu (nezpevněné)
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:Mercedes Klasa E Sedan W212 250 CDI (150kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností4
Jíné
Vzhled pneumatiky-
Selhání-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy2
Trvanlivost2
lolek
3,4
Měl jsem několik různých sad pneumatik Pirelli. Od P3000 až P7 Cinturato. Pravděpodobně používání Pirelli je otázkou zvyku ke značce. K poslední sadě Pirelli měl jsem nějaké námitky. Jde o to, že po 20000 kilometrů velmi snadno poškozil jsem pneumatiky. Koupil jsem si novou sadu pneumatik Pirelli a na záčátku při namontování a vyvažovaní měl jsem nemalý šok… Musel jsem použit 70 g závaží, je to opravdu hodně… Vždycky bylo to maximalně 15-20g. Nevím proč… Škoda, že pneumatiky, na kterých je možno jezdít 240 km/h musí mít tolik hmotnosti. Myslím, že jsou to poslední pneumatiky Pirelli. Jestli jde o vlastnosti je velmi dobrá na mokrém.

Dodatečné informace

Počet kilometrů:2000 - 5000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:střední
Automobil:nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky3
Selhání-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy3
Trvanlivost3
Jancik
3,3
Největším překvapením je, že pneumatiky jsou mnohem hlasitější než zimní Continental. Po 15 000 se již pokouším vyměnit běhoun, protože zbývá jen velmi málo běhounu. Jezdím hodně po dálnicích, někdy 160-200, takže to možná vysvětluje opotřebení. jen italská práce. Nedoporučuji

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:střední
Automobil:nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka5
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku1
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky-
Selhání-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy2
Trvanlivost1
BMW E91
3,2
Nevím, na základě čeho Pirelli dostal souhlas těchto pneumatik od BMW. Už jsme se rozloučili s runflatami vzhledem k velmi tvrdé odpružení mé tři. V kontrastu, jsem nemile překvapen, po výměně zimních pneumatik (kontinentální) na pneumatikách Pirelli. Pneumatika je velmi hlasitý zvuk při změně rychlosti, jak v dodávkových nebo ještě něco horšího. Zdá se také, špatně - v tom, že jsou více konvexní strany. Pokud jde o jízdní vlastnosti, obecně jsou v pořádku, nemám rád přední pneumatiky jen hluk při rychlém průjezdu zatáčkou - ale to může být příliš měkké pneumatiky víno pro pozastavení BMW nastavit runflaty - Znovu jsem se zeptat, odkud to přišlo od schválení BMW? V mokru je velmi dobrá. Obecně platí, měkké, pohodlné na nerovné, ale velmi hlučný a horší brzdění. Nedoporučuji.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:2000 - 5000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:BMW Seria 3 Touring E91 320d
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku1
Potlačení nerovností5
Jíné
Vzhled pneumatiky2
Selhání-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy2
Trvanlivost-
Jerzy Banach
3,0
..nie doporučovat..po hlavně poháněn 1000 km na dálnicích ... západní okraje běhounu zkreslený a začal hodně hluku a vibrace ... možné, že jsem našel velmi neúspěšný partie..po reklamace je zaslána, pneumatiky Pirelli, společnost obviňoval pro mě jako uživatele? !!! ... ve společnosti, které uvádějí nové pneumatiky na zbrusu novém hliníkový ráfek..uslyszalem na to poprvé, co tyto pneumatiky měly podobné problémy is .. tak na slabou Avaiable generalnie..trafilem známé společnosti ... Je mi líto, s Pirelli nebyl tento problém vzít na sebe, nerespektují zákazník zřejmě .. ne hromadu více těchto pneumatik, a nedoporučuji tuto společnost

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:níže 2000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:střední
Automobil:Audi A6 Avant C6 2.7 TDI (120kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku2
Potlačení nerovností2
Jíné
Vzhled pneumatiky4
SelháníAno
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy2
Trvanlivost1
Giulio
3,0
Pneumatiky dosud mne spokojeni a myslím, že jsou kvalitní i když jsem nechodili mnoho kilometrů jsou spokojeni s výběrem

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:5000 - 10000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:klidný
Automobil:Jaguar X-Type Berlina I 2.0 D
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku1
Potlačení nerovností2
Jíné
Vzhled pneumatiky3
Selhání-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy2
Trvanlivost-
bromic
2,8
Bohužel jedna z pneumatik, která byla nainstalována v mém autě, má nevýhodu. Je to jasně hlasitější. Čím rychleji jdu, hluk roste. Poslouchejte, jako by to „bilo“. to není výsledkem špatného vyvážení, protože to bylo dvakrát zkontrolováno a přesunuto zepředu dozadu. PO hodinové jízdě rychlostí 90–120 km / h zůstává hluk v uších. To je pravděpodobně způsobeno nějakou výrobní vadou. Podle mého názoru by prémiový výrobce pneumatik takový skluz neměl mít, proto pneumatiku hodnotím průměrně. S vyšším točivým momentem na mokré vozovce ztrácí vůz při akceleraci přilnavost. Pneumatika není náchylná k nadměrnému oděru, proto zde dávám body navíc

Dodatečné informace

Počet kilometrů:10000 - 15000km
Místo používání:v terénu a ve městě
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:VW Passat Variant B7 2.0 TDI BlueMotion (103kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku1
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky-
SelháníAno
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy4
Trvanlivost3
Greg
1,8
Nelíbí se mi jezdit na těchto pneumatikách. Po celou dobu mám pocit, jako bych nad autem neměl žádnou kontrolu, a samotné auto se chystalo proklouznout. Nevím, jestli jedu na suchém nebo mokrém povrchu. Určitě si je už nikdy nekoupím. Dávám přednost značce Dębica. S levnou zimní pneumatikou se cítím lépe než s prémiovou letní pneumatikou.

Dodatečné informace

Počet kilometrů:10000 - 15000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:Renault Laguna Hatchback II 2.0 16V (5/108)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka2
Mokrá vozovka2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku2
Potlačení nerovností2
Jíné
Vzhled pneumatiky3
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy2
Trvanlivost2
Celkové hodnocení pneumatiky
4,3
4,1
4,4
-
4,1