+420 296 180 465
+420 296 180 465
Dnes:
8 až 20
Pneumatiky
Automobilové pneumatiky
Terenní pneumatiky
Dodávkové pneumatiky
Motocyklové pneumatiky
Pneumatiky na nákladní vozidla
Sněhové řetězy
Podle sezóny
Letní pneumatiky
Zimní pneumatiky
Celoroční pneumatiky
Populární značky
Michelin Pneumatiky
Bridgestone Pneumatiky
Firemax Pneumatiky
Všichni výrobci pneumatik
Klasifikace pneumatik
Pneumatiky podle auta
Disky
Hliníkové disky
Ocelové disky
Snímač tlaku TPMS
Obujte pneumatiku na disk
Košík
Oponeo
Testy a recenze pneumatik
Recenze pneumatik Nokian Tyres i3
Nokian Tyres i3 - Hodnocení uživatelů
2
3
4
Setřídit podle:
Datum přidání vzestupně
Datum přidání klesající
Pohodli stoupající
Pohodlí klesající
Náklady stoupající
Náklady klesající
Hodnocení stoupající
Hodnocení klesající
Silniční stoupající
Silniční klesající
Terénní stoupající
Terénní klesající
jamjacek67
3,6
na nových pneumatikách (výroba 5212) + nový + alufelach dusíku v pneumatikách, prošel od začátku dubna 2013 o 4tys. km, na začátku jsem měl obavy, protože z mála není nejlepší recenze našel na netu (protože produkce z Ruska), ale zatím nemám důvod si stěžovat, hodnota (183PLN) kvalita vyšel ve prospěch pneumatiky.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Toyota Corolla Kombi
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
4
MAX
3,6
Chování jak suché a mokré podmínky velmi slušné, ale pokud moje pneumatiky tragické je hluk. Při jízdě nad 100 km / h. praskne hlava. Osvědčená zavěšení bylo vše, protože jsem nemohl uvěřit, že pneumatiky mohou výt tak špatné, ale ukázalo se, že auto má více než polovina klidnější, když jsem začal starý zjeżdżone téměř plešatý zimní pneumatiky. Je možné, že tento problém vyplývá ze skutečnosti, že koblihy jsou továrny v Rusku. Já nevím, jestli jsou všechny, ale já osobně nechci vidět víc. Táhne jim až do konce, a nikdy více Nokia!
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
1
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
Larisuna
3,5
Provozujeme pneuservis přes jaro a léto opotřebování nízkým šumem, dobře držet na povrchu.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
Fiat Punto Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
2
Trvanlivost
2
Renata Jarosz
3,5
Pneumatiky mohou a super servis, ale beznadějné, stlačte pneumatiky 3 sezón zpět
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
níže 2000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
MAREK
3,4
Jel jsem na těchto pneumatikách 30.000 mil na indikátoru opotřebení běhounu vykazuje cca 4 mm. Nerovnoměrné opotřebení běhounu (pozastavení I ok!) Porazil v oblasti řízení Dája k vyrovnání! Někdo, kdo ví toto vlákno s uvedenou MI Nokia a Fulda ČASTO mít problémy s nerovnoměrným opotřebením běhounu! PNEUMATIKY byly vyrobeny v Indonésii! Pozdrawiam.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
VW Passat Sedan B5 1.6
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
smutny
3,4
Před nákupem pneumatik nastavit geometrii, takže když se krátce po jejich převzetí do rychlosti 50 km proměnil v boční ulici a přivedl mě do sousední uličky chtěl jsem se otočit a dát ho zpátky. Protože jsem musel jít na turné, to není rozhodnuto o tom, a po 1000 km sami nastavit. No hukot, i běh, bezpečné přilnavosti při vysokých rychlostech. Na začátku jsem nebyl spokojený s tím, jak ve které inhibují, ale později jsem je přesvědčil. Při vysokých rychlostech budete potřebovat trochu tlačit pedál, protože oni potřebují značnou část zastavit. Výhodou je, že s rychlým a silným inhibici nedostal do smyku. Nemůžu dát pneumatika dobré známky, protože v práci jsem řídit motorová vozidla, které jsou drahé a dobré pneumatiky a mám srovnání, což je dobře. Pro ty, kteří si nemohou dovolit drahé pneumatiky, to je ten pravý. Rozhodně vítězství pneumatiky Barum, které jsem měl předtím.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
v terénu (nezpevněné)
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
4
Mangold D.
3,3
Dobré a levné pneumatiky! Ne vrchol, ale to není špatné!
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Dacia Logan MCV I 1.6 16V (77kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
-
Potlačení nerovností
-
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
-
Trvanlivost
-
Jurek(Opole)
3,0
Co lidé jeździliście tak daleko, že je to skvělá pneumatika. Po změně na Nokia cítit jako chariot drabiniastym jako koktejly, pohybuje nerovnosti v tragické způsobem. Pneumatika vypadá jako kopali, "drobnůstky" na stranách a zhroutil se vedle kontaktu s vozovkou. Pneumatika budí dojem nedotáčivosti, pravděpodobně posílení slabé straně vnější. Déšť padá z našich vysoce evropských sledování změn a alespoň jednou z jedné dráhy na druhou. Celkově za cenu ještě Dębice jsou mnohem lepší a dokonce levnější. Podívejte se na něco lepšího. Po Pirelkach, Toyo, Dunlopach a dokonce Kormoranach to jsou nejhorší. S pozdravem.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
níže 2000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
2
Jíné
Vzhled pneumatiky
2
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
zbyszek
2,6
Beru na vědomí, že za posledních osm let jsem jezdil na jiných modelech, Nokia a bylo to, jako ok.Po asi půl roku disk i3 pneumatik hnací nápravy schlastane téměř na nulu. Moje pneumatiky byly pravděpodobně z Burkina Faso. Možná je to ekologické směsi.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Audi 100 Avant
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
Ano
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
2
Trvanlivost
1
Michał K
1,3
Wyząbkowało je a teď řvát ještě hlasitěji. Velmi špatná trakce na mokré a suché asfaltu
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
VW Passat Variant B6 2.0 TDI
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
1
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
1
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
Ano
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
2
Trvanlivost
1
2
3
4
Celkové hodnocení pneumatiky
4,1
Pohodlí
3,9
Jízda
4,2
Terén
-
Náklady
3,9
Koupit