+420 296 180 465
+420 296 180 465
Dnes:
8 až 14
Pneumatiky
Automobilové pneumatiky
Terenní pneumatiky
Dodávkové pneumatiky
Motocyklové pneumatiky
Pneumatiky na nákladní vozidla
Sněhové řetězy
Podle sezóny
Letní pneumatiky
Zimní pneumatiky
Celoroční pneumatiky
Populární značky
Michelin Pneumatiky
Bridgestone Pneumatiky
Firemax Pneumatiky
Všichni výrobci pneumatik
Klasifikace pneumatik
Pneumatiky podle auta
Disky
Hliníkové disky
Ocelové disky
Snímač tlaku TPMS
Obujte pneumatiku na disk
Košík
Oponeo
Testy a recenze pneumatik
Recenze pneumatik Nexen N8000
Nexen N8000 - Hodnocení uživatelů
7
8
9
Setřídit podle:
Datum přidání vzestupně
Datum přidání klesající
Pohodli stoupající
Pohodlí klesající
Náklady stoupající
Náklady klesající
Hodnocení stoupající
Hodnocení klesající
Silniční stoupající
Silniční klesající
Terénní stoupající
Terénní klesající
Glen
3,3
To je skvělé especial pneumatika pro cenu. Mám to na přemapovány 300HP BMW 530d a jsou skvělé. Polovina cena proudu je a skoro stejně dobrý jako Dunlop, které jsem měl dříve, než. N800 je lepší než Bridgestone runflats, které byly dodány s vozidlem. Jediná nevýhoda je sazba, za kterou jsou nošeny, který je rychlejší, než jsem čekali. Hodnota pneumatika skvěle.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
BMW 5 Series Sedan
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
5
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
1
Selhání
Ano
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
2
RENZO PIANO
3,0
První váhavé NA KVALITU A VÝKON pryžové MI syn měl obrátit a to i po 10.000 km Krytý Nedávno jsem se začal valit s poznámkou na volantu VIBRacE pravděpodobně v důsledku opotřebení nebo zvrátit v jednom vlaku.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
pouze mimo město
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Audi A4 Avant
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
1
Selhání
Ano
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
kAzAA
1,9
Četl jsem hodně o těchto pneumatikách, jsem přiznat, že jsem zájem o ceny a lepší zabezpečení, než čínských pneumatik. Co se týče trakce, jsem příjemně překvapen, 425nm nemá dojem je. Jedna sezóna po mně, otěr není nejhorší. Je-li teplo, je pneumatika, pokud jde o pohodlí a výkon dostačující. Být upozorněni, i když déšť opravdu pěkné nepřekvapuje několikrát na velkých obloucích. Když teplota, asi 10 ° C a déšť aura měli opravdu stresující situace mi pomohl jen esp od pádu mimo trať. Tady, i když stejné země výroby sdělit vítězství předchozí pneu - Kumho.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
níže 2000km
Místo používání:
v terénu a kromě města
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Fiat Bravo Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
1
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
3
NORMALNY UŻYTKOWNIK
1,2
Pneumatiky velmi měkké, založené v květnu a teď je konec října a 3,4 zjechanych pneumatiky a udělal v té době asi 20 000 kilometrů. Brzy, teď strašně hukot, který je velmi náročný. Nyní je nejdůležitější od samého počátku v pneumatikách havarijních úniků, aby efekt "podívejte se auto" bych nedoporučoval komukoliv, jen škoda peněz.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
1
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
1
Potlačení nerovností
2
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
2
Trvanlivost
1
7
8
9
Celkové hodnocení pneumatiky
4,0
Pohodlí
3,9
Jízda
4,0
Terén
-
Náklady
3,8
Koupit