+420 296 180 465
+420 296 180 465
Linky vypnuté
Pneumatiky
Automobilové pneumatiky
Terenní pneumatiky
Dodávkové pneumatiky
Motocyklové pneumatiky
Pneumatiky na nákladní vozidla
Sněhové řetězy
Podle sezóny
Letní pneumatiky
Zimní pneumatiky
Celoroční pneumatiky
Populární značky
Michelin Pneumatiky
Bridgestone Pneumatiky
Firemax Pneumatiky
Všichni výrobci pneumatik
Klasifikace pneumatik
Pneumatiky podle auta
Disky
Hliníkové disky
Ocelové disky
Snímač tlaku TPMS
Obujte pneumatiku na disk
Košík
Oponeo
Testy a recenze pneumatik
Recenze pneumatik Nexen N'Priz 4S
Nexen N'Priz 4S - Hodnocení uživatelů
26
27
28
Setřídit podle:
Datum přidání vzestupně
Datum přidání klesající
Pohodli stoupající
Pohodlí klesající
Náklady stoupající
Náklady klesající
Hodnocení stoupající
Hodnocení klesající
Silniční stoupající
Silniční klesající
Terénní stoupající
Terénní klesající
Raffaele
2,6
Najeto 20000 km s pneumatikou se zdá trochu, tvoří trochu s cenou, která je obsažena.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Lancia Phedra Van I 2.0 D Multijet
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
1
Potlačení nerovností
2
Jíné
Vzhled pneumatiky
2
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
2
Trvanlivost
1
mendalf
2,4
Diskrétní pneumatika čtyři jedinečné roční období vada dlouhověkost
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
pouze mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
2
Potlačení nerovností
2
Jíné
Vzhled pneumatiky
1
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
1
Trvanlivost
1
morduc
2,3
Kvalitní poměr cena ideální pro malé automobily
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Hyundai i10 Hatchback I 1.1i
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
2
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
2
Trvanlivost
2
Marshall
1,8
Na začátku jsem se zeptat, nedívat se na nízké skóre, jsme si stanovili. Udělal jsem to jen proto, aby můj komentář okamžitě viditelném v této změti lichocení na těchto pneumatik. Nevím, proč se to móda Celoroční pneumatiky. Zřejmě proto Spojené zmáčknout do této technologie. Zapomeňte však s tím, že za předpokladu, že celoroční v zimě, "Nevidím žádný rozdíl." Také jsem neviděl. Chcete-li čas. No, jsem si koupil tyto pneumatiky, ale pouze na přední straně. Na zadní straně jsem si koupil typické zimní pneumatiky Nexen WinGuard sporty. Takže jsem měl poprvé v životě sady zbrusu nových pneumatik. Zatím jsem jel na použitý v současném autě vícestupňový. Co se stalo? Na předním univerzálního N'Priz, na zadní straně zimních pneumatik WinGuard sporty, venku chumelenice, tak jsem se rozhodla jít vyzkoušet. Jdu na kruhovém objezdu, a pocit, jako odstředivá síla způsobí, že přede mnou začíná na vnější straně! Back to pro zimní pneumatiky jako přilepené k asfaltu - nic. No, že zimní pneumatiky umístit na zadní straně spíše než přední, protože ke mně zpět wywinęło a já jsem vypnul rotaci jako nic. Bohužel, sníh začíná v místě také dává hodně být požadovaný. Jen kolo kouzelníci, a vůz stojí. ABS každý okamžik se otočí při brzdění, je to děsivé jít. Tyto pneumatiky, a jak ukázat mnoho testů, všechny multigrádové pneumatiky jednoduše nikdy být stejné jako skutečné zimní pneumatiky. Věřím vám, pokud píšete, že nevidíte rozdíl. Dejte na jedné ose, nicméně, zimní pneumatiky a gril ve sněhu. Budete mít srovnání. Rychle změnit svůj názor. Takže v zimě těchto pneumatik nedoporučují. Ale vícerozsahový koupil právě kvůli jejich užitečnosti v tomto ročním období. Nestojí za riziko života a osobní bezpečnosti, stejně jako auto. I když někteří lidé říkají, "trochu jízda, většinou ve městě". Jako by v střepů a vymazal vůz je jiný než na silnici. Nedoporučoval bych na zimu. Pro léto celkem taky, protože jsou docela hlasité, můžete bezpečně najít lepší letní pneumatiky, než tyto. Pro zimní sportovní Nexen WinGuard jsou v pořádku, ale psát o tom v komentářích k této konkrétní pneumatiky.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
níže 2000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Peugeot 3008 SUV I 2.0 HDi (110kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
2
Mokrá vozovka
2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
2
Potlačení nerovností
2
Jíné
Vzhled pneumatiky
2
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
2
Trvanlivost
2
Gereon Strick
1,4
Jsem s manipulací pneumatiky velmi spokojen.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Ford Ka Schragheck II 1.3 TDCi (55kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
1
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
2
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
1
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
2
Trvanlivost
-
Waldemar Hörmann
1,3
Ve svém krátkém praktických zkušeností, velmi pozitivní, v sněhu na glateis menší přilnavost k asfaltu. Jak jsem již řekl velmi tiše. Otěr nemůže být několik kilometrů poháněný 6000 km Rate.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Toyota Prius Schragheck III 1.8 (73kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
1
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
1
Potlačení nerovností
1
Jíné
Vzhled pneumatiky
1
Selhání
Ano
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
-
26
27
28
Celkové hodnocení pneumatiky
4,1
Pohodlí
3,9
Jízda
4,2
Terén
-
Náklady
3,9
Koupit