Kumho SOLUS VIER KH21 - Hodnocení uživatelů

Setřídit podle:
Jan Kowalski
4,3
Velké koupit, nezaplatil mi koupit v létě. Hodně v blátě a písku. Velmi odolný, obrubníky (u předních pneumatik vykopal můj plech) patch pro 5 zł a auto může metla pryč. (Wylkanizatora stanovisko) velmi masité a silné pneumatiky.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:v terénu a kromě města
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:Fiat Brava Hatchback I 1.6 16V
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku4
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky5
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy5
Trvanlivost5
Corsa
4,3
Dobrý den, můžete. Celoroční pneumatiky mi radil, abych proti sobě měl také výhrady, protože jako něco, co na to všechno pro nic za nic. Divím se, že se jim zlíbilo, jednou na koni pneumatiky ve velkém dešti v přírodě, nebojí se vstoupit přímo do louže, ani trochu trhl volantem, rychlost 80 km / h, s 100 lehce se cítila, že její boj. Sníh také příjemným překvapením - spawn podvozek, a jel. Tam byl také problém možná jedoucího auta na sněhu, na ledu nezná pneumatik hroty. Pneumatika je měkká, že bude její minus, v létě jsem podezření, že čím rychleji budete otírat. Ale to dává rady a dle našich podmínkách nejsou ani otázku, zda si koupit znovu. Vulkanizační řekl, že to vypadá pevné, a já dodávám, že pevně na svých cestách.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:2000 - 5000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:Opel Corsa Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka5
Mokrá vozovka4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku4
Potlačení nerovností4
Jíné
Vzhled pneumatiky5
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy4
Trvanlivost4
Kudłaty
4,2
Nech mě odejít zpětnou vazbu o těchto pneumatik na OPONEO, a to navzdory skutečnosti, že pneumatiky koupil od jiného spolehlivého zdroje v roce 2011, jako roční použitý. Já nevím, jak pak pokračoval. V současné době řídil je 28000. kilometrů. Oni založili malé auto (Hyundai i20), low-power motoru, přední pohon, řízení klid a hlavní jízdy po městě a měst. Prošel tři zimy a tři léta. A teď na pneumatiky. WINTER. V zimě ve městě vhodný pro mě velmi bobr. Byly doby, kdy jste museli jít v noci, když mrznoucí déšť (silniční běh dříve očištěné od sněhu a dobře-fyziologickým roztokem), nebo nechat kopnego nieodśnieżonym sněhu na parkovišti. Poradit. Zde musím přiznat, že jsem nesplnil žádnou situaci nouzového brzdění. Také nikdy nepokusil, aby ověřil jejich maximální potenciál. Obecně řečeno, v zimní pneumatiky fungují dobře, a to i velmi dobře. Ale důvod, proč musí být zachována. Jako vždy. LÉTO. Na suchém chodníku. Pneumatiky vykonávat velmi dobře. Nebudu rozebírat problematiku délky brzdění z rychlosti 100 km / h, bude klesat ve srovnání s sezónních pneumatik z horní police. Ale na stupnici od 1 do 10 I jim silnou 8.5. Měl jsem nějaké nouzové situace při brždění a dal radu. Obecně platí, že dobrá manipulace i při vysokých rychlostech. Nebo rychlé zadávání poměrně jemné křivky. Nikdy jsem nebyl překvapen podivnou, nepředvídatelné chování. Dokonce se silným zpomalování křivek rozích. Za mokra. Tak tady máte velmi opatrní při brzdění. Mohou klouzat. ABS je opravdu to, co má dělat. Při vysokých rychlostech bez překvapení. I při těžkých deštích. Jsem ještě nezažil aquaplaning`u. Možná je to proto, že se snažím jezdit klidně a nikdy nepochopil pokus o útok velké louže při vysokých rychlostech. ZÁVĚR. Napíšu to. Zatím jsem neměl zkušenosti s celoroční pneumatiky, i já musím přiznat, že mě překvapila svou univerzálnost velmi, velmi pozitivní. Pneumatiky jsou tiché, a to jak v létě, tak v zimě. V létě je to "plavat". Jo a nemají opotřebovávají rychle. Nevím, jaké jsou obecné samozřejmě (jak už jsem zmínil jsem koupil stimulanty), ale v současné době má hloubku dezénu cca 5mm. 2014/2015 zimní a letní měla ještě dělat. O těchto pneumatik lze nalézt na webu hodně testování. Objevil se v rozsahového testech pneumatik provedených ještě podle časopisu "motor" nebo "Auto World", která vyšla velmi dobře. Souhlasím s odborníky v testu pneumatik. Multigrade pneumatiky jsou určeny pro lidi s malými vozy s malým výkonem motoru, pohybující se převážně ve městě a raději mírný stylu jízdy. Pro lidi s velkých a silných aut, kteří mají rádi rychlé, sportovní a dynamické jízdě, žijících v horských oblastech nebo místech, kde je situace, že silnice nejsou zúčtovány sněhu, ale jsou určeny sezónní pneumatiky. Chtěl bych dodat, že podle výše uvedených pneumatik sezónu testů nejvyšší kvality rozhodně lepší výkon a výkon než v rozpočtu (čínské) pneumatiky sezónní. Osobně doporučuji tyto pneumatiky, a přiznám se, že jsem přemýšlel o je znovu kupovat. Samozřejmě, že nové. Chcete-li přemýšlet o jejich koupi mi právě dělá multigrádové pneumatiky perfektní skóre Goodyear Vector 4season, které ve srovnání s pneumatikami sezónní renomovaných značek dařilo velmi dobře. Jen cena ...

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:klidný
Automobil:Hyundai i20 Hatchback I 1.2 (57kW) (PB)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka5
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku5
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky4
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy4
Trvanlivost4
marco
3,8
koupil v prosinci 2012 24000 km cesty nikdy problém ve všech podmínkách. Nikdy jsem jezdit na horských silnicích, ale na ledu, sněhu a 40 stupňů. pokud používáte váš vůz v rovině, ve městě, nepodceňujte tuto volbu, můžete mít dvě sady pneumatik.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:pouze mimo město
Způsob jízdy:klidný
Automobil:Nissan Qashqai SUV
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností4
Jíné
Vzhled pneumatiky1
SelháníAno
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy4
Trvanlivost5
Motofan
3,7
Pneumatika obecně v pořádku, ale není vhodný pro dynamickou jízdu na mokré vozovce !! Před týdnem mu málem havaroval, protože horské silnici jízdě za ostatními vozy běžel náhle sklouzl na křivce a letěl na druhou pruhu, 4-útočícího kola, slalom z jednoho chodníku na druhý a nakonec zvládl vůz. To bylo na 110 km / h na mokrém asfaltu, ale Škoda a Opel přede mnou udělal zatáčku bez problémů.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:5000 - 10000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:Ford Cougar Coupe I 2.5i V6
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku4
Potlačení nerovností4
Jíné
Vzhled pneumatiky4
Selhání-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy4
Trvanlivost4
maciusb
3,7
Dobrodružství s značky Kumho začal před třemi lety hledali speciální velikosti pneumatiky na autě svou ženu. Byl to jeden z levnějšího výrobku .. se ukázalo, že volba byla perfektní. Pneumatiky Clio manželky jsou dokonalé auto zpracovává jako go-košík. Životnost pneumatik je ideální ... Ale věc: KUMHO do Mondeo je můj v prvním kole pneumatiky. Hlavní výhodou je není potřeba nahrazovat dvakrát ročně a cena je nižší než 1000PLN ... Je těžké posoudit vzhled pneumatiky, protože na tom nezáleží. Pneumatika vypadá spíš jako v zimě, protože má spoustu malých ploutví. Je to opravdu neuvěřitelně klidné a pohodlné. Car běží stabilně, ale stále 2 krát rovnováha kola mezi 100 a 115 km / h se mohou cítit mírný "bít". To bude ověřena za týden po výměně suspenze a následné vyvážení kola. POČASÍ: silnici suchá: dirigování navíc, brzdění - dobrý - těžko představit solidní auto pro spuštění systému ABS, zrychlení - ve 115HP výkon na silnici v zimě žádné výhrady - zasněžené nebo bláto pośniegowym: vedení navíc, inhibice dobrou jízdu pro typického vysoce kvalitní zimní pneumatiky , Zero stížnosti. Tady jsem plný chvály !!! Mokré vozovka léto: Tady, bohužel, peří ... V září, dva dny v dešti - a automatickým Budge dnech 1. a 2. rychlostní stupeň padá do vývrtky Při akceleraci, ale to nic není ... na 3. převodový stupeň při 60 km / h, a plynový pedál na podlahu - kola rozbít trakci !!!! Brzdění je rozhodně lepší. Včera jsem se díval i Směrové pneumatiky si myslel, že vulkanizační špatným směrem a způsobily tyto příznaky ... Bohužel je všechno v pořádku. Po tom všem doporučujeme tyto pneumatiky kvůli ceně. Pokud máte Maserati a novou sérii BMW, a koupit tyto pneumatiky jste klasický blbec. Ale pokud máte kompaktní auto, jízdy klidně a ocení úsporu a perfektní běh - jít dopředu a koupit !!! Teprve po dešti, aby jeho nohu na vodítku i ve Kia Picanto s výkonem 65 koní :)

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:5000 - 10000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:střední
Automobil:Ford Mondeo 4/5 drzwi III 2.0 TDDI 16V (85kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku5
Potlačení nerovností5
Jíné
Vzhled pneumatiky4
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy4
Trvanlivost4
Txc
3,1
Nové pneumatiky začaly malé autíčky s nízkou spotřebou Colt 1.3 - 75km. Pro suchou velmi precizní ovládání, dobrou trakci. Snow - poslední dvě zimy hodně z toho byl, ale nezpůsobila žádné problémy. Na mokré vozovce v zatáčkách cítit se blíží limitu adheze při rychlostech, které by byly o něco vyšší ... Největší výhodou je jejich univerzálnost pneumatiky, nemusíte mít strach o počasí, je cena velmi atraktivní - pro kompaktní vozy z hlediska ekonomiky a snadnost použití samotného Dobrá volba je jedinou slabinou toto chování na mokru v mírně rychlejší disk (více než stovky na křivkách, můžete získat zmatená)

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:5000 - 10000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:střední
Automobil:Mitsubishi Colt Hatchback IV 1.3
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností4
Jíné
Vzhled pneumatiky3
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy4
Trvanlivost4
Wojtek
2,7
Na suchém povrchu při velikosti 205 / 55R16 pneumatika vydrží opravdu senzační tolik při brzdění. Bohužel, za mokra počínání drama - auto je uklouznutí neúprosně zejména změny směru, brzdění je stejně tak o tom celou dobu mám dojem, že jsem ne zcela kontrolu. Vlhký krychle opravdu nemá adhezi. Po prvních sníh opět příjemné překvapení - pneumatika dělá velmi dobře na sněhu a rozbředlého sněhu i při velmi nízkých teplotách, mám pocit kontroly nad vozem, určité chování během brzdění. Ve skutečnosti, já nevidím žádný rozdíl ve srovnání s zimních pneumatik. Největší chyba je hluk - při rychlosti více než 100 km / h, je velmi hlasitý, v podstatě se nesetkal ještě s tak hlasitým pneumatikou. Shrneme-li pneumatiky Doporučuji pouze lidem, kteří se pohybují po městě a mají mírný a klidný styl jízdy. Pak tam jsou opravdu dostačující pro celou sezónu, zatímco cyklus mimo městské nebo smíšené určitě bych si vybrat různé typy pneumatik.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:5000 - 10000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:střední
Automobil:Citroen C4 Hatchback I 1.6i 16V
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku1
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky4
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy3
Trvanlivost-
Celkové hodnocení pneumatiky
4,0
4,0
3,9
-
4,0