+420 296 180 465
+420 296 180 465
Linky vypnuté
Pneumatiky
Automobilové pneumatiky
Terenní pneumatiky
Dodávkové pneumatiky
Motocyklové pneumatiky
Pneumatiky na nákladní vozidla
Sněhové řetězy
Podle sezóny
Letní pneumatiky
Zimní pneumatiky
Celoroční pneumatiky
Populární značky
Michelin Pneumatiky
Bridgestone Pneumatiky
Firemax Pneumatiky
Všichni výrobci pneumatik
Klasifikace pneumatik
Pneumatiky podle auta
Disky
Hliníkové disky
Ocelové disky
Snímač tlaku TPMS
Obujte pneumatiku na disk
Košík
Oponeo
Testy a recenze pneumatik
Recenze pneumatik Kleber DYNAXER HP3
Kleber DYNAXER HP3 - Hodnocení uživatelů
27
28
29
Setřídit podle:
Datum přidání vzestupně
Datum přidání klesající
Pohodli stoupající
Pohodlí klesající
Náklady stoupající
Náklady klesající
Hodnocení stoupající
Hodnocení klesající
Silniční stoupající
Silniční klesající
Terénní stoupající
Terénní klesající
Krakus
3,0
Na mokré vozovce jsou tragické! Nikdy jsem neměl takové problémy s pneumatikami. Stres úsporné auto tlumiče a celkově efektivní.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Citroen Berlingo Dostawczy II 1.6 HDI (80kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
4
Procent
3,0
Koupil jsem si tyto koblihy po zimní pneumatiky koupili tuto společnost Krisalp HP2, nebo tak něco. Zima byla opravdu skvělá a nejlepší, protože jsem měl doposud. Letní dynaxery ale hluboko pod očekáváním, a to zejména po úspěšném zimě. Když je sucho v pneumatikách se chová "normálně", ale déšť někdy těžké se pohybovat (do plastu).
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Seat Ibiza Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
2
Potlačení nerovností
2
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
4
Rafał
2,8
Rozhodl jsem se jen proto, že z ceny a to byla chyba, pneumatiky velmi hlučný při vyšších rychlostech, pouze místní řidičský.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
VW Passat Sedan
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
1
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
4
Tomasz Gajda
2,8
Pneumatiky posoudit obecně velmi špatné. Jako suché podmínky normální, takže mokré jízda na nich je doslova nebezpečné. I když auto, jak můžeme vidět záři odvodnění vody pro auto prakticky žádné. Mohl bych psát to, co situace jsem měl, ale já nechci nudit. Jednoduchý test. Stáhněte si ji obraz běhounu pneumatiky. Dvě základní kanály nemají žádnou souvislost (zářezy) ke straně, což znamená, že budou dělat "airbag". Jen je zodpovědný za to, co se stane s autem. Zmíním, že bych nedoporučoval, že se pohybují od křižovatky na poslední chvíli. Box s kolečky a otočit na místě. I bez výkonných vozů klidně přijít až 3 zařízení, stojící téměř na místě. Jedinou výhodou pneumatik - trvanlivost. Pneumatiky pro vysoké zatížení. Po jedné sezóně se prakticky bez opotřebení, ale je to jen vlastnost, která by neměla být nejdůležitější. Security, opět bezpečnost a bezpečnost! Tyto pneumatiky samozřejmě nemůže poskytnout.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Kia Cee'd Kombi I 1.6
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
2
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
1
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
4
Jacek
2,6
Hard sloučenina může být pocit při agresivní jízdě. Zvláště za mokra. Skluz přední nápravy za jízdy je normou (Polo 90km). Brzdění na křivce pouze s pocitem. Doufám, že i když život je významné. Nedoporučuji
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
VW Polo Hatchback V 1.6 TDI (66kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
-
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
-
Tomasz
2,6
Po 40 tis. Mohu vám říci, že musíte být velmi opatrní na mokré vozovce. Jakékoli silnější nebo rychlejší brzdění může způsobit aktivaci ABS-u. Stojí za zmínku, je dobrá přilnavost na silnici matné podzimním mrazu přes noc a vůz překvapivě drží na silnici dobře. Na suchém povrchu vozovky je to dobře - ale náhlé brzdění na asfaltu také způsobuje aktivaci ABS (s "Bridgestonach ER300" ABS, pokud to nikdy neexistoval). Pro řidiče, kteří se těší dynamické jízdy pneumatiku je zcela nevhodné. Nicméně, pokud někdo jede klid pak bych doporučit. Je třeba zdůraznit vysokou životnost běhounu.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
-
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
Raf
2,6
Stanovisko se vztahuje na letní pneumatiky Kleber Dynaxer HP3, založil jsem 4 nové umění nosit Bridgestone Turanza a nejprve objevil nepříjemný pocit v mokrém zatáčkách - přední část vozu byla prokluzu na vnější straně zatáčky. Kleber pneumatik v zatáčkách mnohem horší choval se stejným styl jízdy jako Bridgestone. Doporučil bych to jen pohání městského předměstský, pokud někdo často dělá trasa - zapomeňte na Kleber.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
níže 2000km
Místo používání:
v terénu a kromě města
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
Ano
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
net_world
2,5
Vítejte! Pneumatiky Kleber koupil před rokem, upřímně cena a reklama udělal svou práci, a ležel na předpokladu litovat každý cent. Pneumatika zcela nedrží boky, pohybující se od parkoviště a odbočka vlevo pevně příklad, zda právo má pocit, jako by auto mělo letět do strany / tlumiče etc v Righty /. Zimní pneumatiky Debica nemám takové problémy! Noční můra! K tomu musí být strašně dávat pozor na tlak v pneumatikách, protože pouze mírně snižuje, valivý odpor je vytvořen jako bych jel na tanku. Chtěl bych dodat, že jezdím Toyota Yaris 1.3.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Toyota Avensis Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
2
Mokrá vozovka
2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
2
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
2
Trvanlivost
2
Krzysiek
2,4
Na mokré vozovce, tato pneumatika nemá přilnavost na všechny (a to je kurz 10000. Miles), kromě toho, že testy ADAC mluví samy za sebe. Na suchém a horkém kňučení, když jsou téměř na každém kroku. Continental TS800 Zimní pneumatiky jsou nesrovnatelně lepší, a to i v 40 * vln veder na dálnici při rychlostech řádově 210-220 km / h Challah to málo, co v příští sezoně Rainexpert'y koupit Uniroyal, nebo Continentale ContiPremiumContact, za tuto cenu je to asi nejlepší volba.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Nissan Primera 4/5 drzwi
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
Edward Nożycoręki
2,3
Pneumatiky si vybral sám, jsem se neptal Oponeo, takže nemůžu mít někdo vinu. Nechápu, proč se tyto velké připomínky, pokud jde o jízdu na mokru. Na pneumatiky: Povrch na sucho: pohybem (box s akutní trakce), změní slušný, brzdná dráha je opravdu o smáčení povrchu noční můra ... odtáhnout (jako v případě, že rozsah posouzení byl na 100 by také dát 1 - I vytáhl ostrou trakci na. 4. převodový stupeň mletí pneumatiky po celou dobu, a mám podezření, že jsem mohl dát pět, ale já bych měl motor), zatáčky (nejsem si jistý, pocit plavání, vyjeté koleje s vodou - Radím vám, být opatrní, protože pneumatiky, i když se zdá, že rozptýlit vodu, jako by se báli, jezera) brzdění překvapivě dobrý. Shrnutí: Autem jel celou sezónu dovolenou cestuje po 1200 km. Na suchém povrchu je shell, ale to není opravdu umění. Wet jsou prostě nebezpečné. Pouze brzdná dráha je uspokojivá. Upřímně řečeno jsem si nekoupil nic víc těchto pneumatik. Jako člověk hodně jezdí a ještě více s rodinou jako já - vyhnout se velkým obloukem. PS: Nenechte hospodárnosti!
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
v terénu a kromě města
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
nedostatek informací o vozidle
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
2
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
4
27
28
29
Celkové hodnocení pneumatiky
4,2
Pohodlí
4,0
Jízda
4,2
Terén
-
Náklady
4,2
Koupit