+420 296 180 465
+420 296 180 465
Linky vypnuté
Pneumatiky
Automobilové pneumatiky
Terenní pneumatiky
Dodávkové pneumatiky
Motocyklové pneumatiky
Pneumatiky na nákladní vozidla
Sněhové řetězy
Podle sezóny
Letní pneumatiky
Zimní pneumatiky
Celoroční pneumatiky
Populární značky
Michelin Pneumatiky
Bridgestone Pneumatiky
Firemax Pneumatiky
Všichni výrobci pneumatik
Klasifikace pneumatik
Pneumatiky podle auta
Disky
Hliníkové disky
Ocelové disky
Snímač tlaku TPMS
Obujte pneumatiku na disk
Košík
Oponeo
Testy a recenze pneumatik
Recenze pneumatik Goodyear WRANGLER Duratrac
Goodyear WRANGLER Duratrac - Hodnocení uživatelů
1
2
Setřídit podle:
Datum přidání vzestupně
Datum přidání klesající
Pohodli stoupající
Pohodlí klesající
Náklady stoupající
Náklady klesající
Hodnocení stoupající
Hodnocení klesající
Silniční stoupající
Silniční klesající
Terénní stoupající
Terénní klesající
discovolante
2,7
Jen vybral si uvědomíte, slabost (měkkost) absolutní rameno a v odkazu na BFG MK2 existuje propast. to vede k nepřesnosti jurney vzhledem k vysoké deformaci, která s sebou nese také zpoždění v reakci. Také v poslední době to tvořilo okamžitě deflaci břicha, která vystavuje rameno k riziku škrtů na nerovném terénu (pro srovnání na BFG MK2 vyfouknuté a nepříliš spanciano zatímco stopa se táhne dávat vztlak a směrovost). v konečném důsledku příliš měkké gumové i mimo silnici.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Land Rover Discovery SUV II 2.5 Td5
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
5
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
-
sebano79
4,7
Jízda na těchto opnach 5 let. V době, kdy platby mi to neběží, .ale nelituji ani halíř. Měkká pryžová směs významně zvyšují komfort a přilnavost. Pracuji v oblasti a mě nikdy nezklamal. Ani Tofi hlinité nebo na základě dlouhého kopce s plným přívěsem. Není to jen proto, že mám velikost 31 / 10.5 R15. V palcích, samozřejmě. Mám v plánu koupit pick-up a určitě Vsadím se, že duratracki!
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
v terénu a kromě města
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
Opel Frontera SUV A 2.0 Sport
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
5
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
4
nissan manio
4,6
Hledal jsem pro univerzální pneumatiky pro off-road jízdy Jeřáby AT, ale také, a to v zimě. DuraTrac jako jeden z mála tohoto typu pneumatiky má specifikace zimu. Jízda na sněhu przetrenowalem ještě, takže jsem se odkazovat na on-road a off-road. Na asfalt pneumatik klidné, rovnoměrně srpna vede, můžete jet 100 km / h nebude nahlas. Brzdné vlastnosti na suché velmi dobře "na mokré i, abs nemusí reagovat při stisknutí brzdy firmu. Land-bahno nebo trávy není lepení běhounu, auto jezdí, písek, písek dobře, pomáhá zde běhoun pneumatiky, což je nebezpečné vyjeté koleje v asfaltu při vyšších rychlostech. Dirigent běží celkový odhad na 5 +, pro estéti-srpen pěkně prezentovány na auto "a těch bílých titulků :)
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
níže 2000km
Místo používání:
v terénu a kromě města
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
Nissan Terrano SUV II 2.4
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
5
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
5
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
-
Marcin
4,3
Super pneumatik na asfaltu a středně těžkým oblasti. Po 60000 ještě vhodné pro použití v dané oblasti, ale na asfalt začne užší hluk a kňučení při brzdění. Ve srovnání s ostatními MT velký výběr, že nemůžete litovat, pokud jste konzervativní, klasická narzekającym na něco, co není BFGoodrich pneumatiky. Mnoho z jízdy v albánštině, rumunštině a dalších balkánských skalnaté hory a bez poruch. Hodně jezdí na nízkém tlaku (0,8), a nikdy upustil kola! Pokud někdo chce, aby pneumatika s klidnější na asfaltu, které lze snadno vstoupil do bláta a ostré skály bych doporučil bez váhání. Celkem jsem jel na těchto pneumatikách asi 400 tisíc (Wrangler a L150) Právě jste změnit svůj 5 kompleti je možná něco, co by měl poskytnout
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Toyota Land Cruiser SUV
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
5
Potlačení nerovností
5
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
4
Romek
4,2
Hledal jsem pneumatiky a expedice nalezen. Skvělé pro lehkém terénu a na dlouhých cestách přes. Překvapivě dobře na mokré vozovce, velmi dobrá na suchých silnicích, nečistot a štěrku stezek, v blátě a sněhu. Po 10000 km jsem nenašel ztrátu běhounu. Ještě jsem neměl příležitost vyzkoušet pneumatiky na ledě. Co zůstává neznámý pro mě, jako odolnost vůči mechanickému poškození ve skále a les, i když výrobce deklaruje boku pneumatiky zesílené konstrukci. Nevýhodou je malý počet dostupných formátů na evropském trhu, v nepřítomnosti mé preferované velikosti 235/85 R16 (pouze v USA). Ve srovnání s mou předchozí AT-zbraně GENERAL GRABBER nevyrostl pálení, ba naopak, jsou však o něco hlasitěji. Pokud jde o jízdní vlastnosti, které předčí své předchůdce v každém případě.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
v terénu a ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Land Rover Discovery
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
4
sacal
4,2
Ve srovnání s tank, který dosud používají vozidla (AT) zjevení. Na asfaltu nebo za sucha nebo za mokra lepší než na vlastnosti pole pro mě jsou skvělé. Samočisticí pneumatiky v bahně, trakci na travnatých mokřadní oblasti, nebo zvládání v hlubokých kolejí ... GY WR DT vs ? AT nesrovnatelně nevím, jak se život DuraTrac. Mám podezření, že to nebude držet, stejně jako AT. Souhrn velmi dobrý kompromis mezi vlastnostmi na černé a tvrdé práce na poli Word. Jsem spokojený s výběrem. A já jsem si říkal, a četl jsem hodně, než jsem se rozhodl. Uvidíme, jak to bude s životností pneumatiky.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Nissan Patrol Station Wagon I 2.8 TD
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
4
Trvanlivost
-
Marcin Jeep XJ 88'
4,0
Pneumatiky provádíte bezchybně za všech podmínek.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
v terénu a kromě města
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Jeep Cherokee
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
4
Mokrá vozovka
4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
4
Potlačení nerovností
4
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
rubicon
2,7
Vyměnil jsem tyto pneumatiky jako náhrada za referenční BFGoodrich MT HP, že osm let mi sloužil věrně v alpském roadsteru. Rozhodně nelituji, že toto odchýlení se od pravoslaví pole. Při nákupu pneumatik na webu není, dejte nám koupit AT, protože z našich hliněných ploch bezprostředně po dešti s nimi slicky. Pneumatiky MT jsou nutností, pokud chcete opustit oblast a není pravda, cesta k jeho chatě. Ale rasové MT-ki jsou hlasité na asfaltu a ne udržet dobré silnice. Goodyear MTR je zlatá střední cesta. Měkčí než MT obvykle s ocelovými vložkami po stranách, protože místo toho, kevlaru. Runner silnější a měkčí, lépe na asfaltu, ale stále dobré pro bahnem. Pouze větší odolnosti proti oděru. Ale něco za něco. Mnohem tišší než MT-ních. Lamely se bude používat v zimních měsících, i když to není typický zimních pneumatik. Tovární otvory pro čepy k řízení na bílé silnici, kde zákon umožňuje. Celkově lze říci, vřele doporučuji jízdu v této oblasti a každý den. Místo toho hardcore MT nebo nešťastné "univerzální" AT.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
v terénu a kromě města
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Mitsubishi L200 Pick-Up
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
1
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
1
Potlačení nerovností
1
Jíné
Vzhled pneumatiky
1
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
2
Trvanlivost
3
1
2
Celkové hodnocení pneumatiky
4,3
Pohodlí
4,2
Jízda
4,1
Terén
-
Náklady
3,8
Koupit