+420 296 180 465
+420 296 180 465
Linky vypnuté
Pneumatiky
Automobilové pneumatiky
Terenní pneumatiky
Dodávkové pneumatiky
Motocyklové pneumatiky
Pneumatiky na nákladní vozidla
Sněhové řetězy
Podle sezóny
Letní pneumatiky
Zimní pneumatiky
Celoroční pneumatiky
Populární značky
Michelin Pneumatiky
Bridgestone Pneumatiky
Firemax Pneumatiky
Všichni výrobci pneumatik
Klasifikace pneumatik
Pneumatiky podle auta
Disky
Hliníkové disky
Ocelové disky
Snímač tlaku TPMS
Obujte pneumatiku na disk
Košík
Oponeo
Testy a recenze pneumatik
Recenze pneumatik Dębica Passio 2
Dębica Passio 2 - Hodnocení uživatelů
67
68
69
Setřídit podle:
Datum přidání vzestupně
Datum přidání klesající
Pohodli stoupající
Pohodlí klesající
Náklady stoupající
Náklady klesající
Hodnocení stoupající
Hodnocení klesající
Silniční stoupající
Silniční klesající
Terénní stoupající
Terénní klesající
Artur
2,4
Pneumatiky 20 tisíc km jsou zcela odřený. Na suchém povrchu často začíná během ABS brzdění za mokra tragédii.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
pouze ve městě
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
Fiat Panda Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
2
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
1
Trvanlivost
1
Sid
2,4
Doporučuji velmi dobré pneumatiky. Poté, co na nákup nových řídil je KM 100.000 5 Seasons. Doporučená
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Skoda Octavia Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
1
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
5
Potlačení nerovností
5
Jíné
Vzhled pneumatiky
5
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
5
Trvanlivost
5
ralfbox
2,3
Porovnání Passio2 185/60 R14 zimní pneu Firestone Winterhawk 2 165 165/70 R14 je, navzdory mladším věku, se chovají hůř na suchém a mokrém asfaltu, kde je v zimě šlapat větší, ponacinan, je to, co se děje v zatáčkách velmi nepříznivě vlivy, kromě toho, tato pneumatika je 2 cm širší. Pane doktore, y ale pneumatika širší o 2 palce, vhodná pro suchý i mokrý asfalt ztrácí pneumatika přizpůsobený sněhu a rozbředlém sněhu. V testu na suchém a mokrém asfaltu je opravdu škoda, že se mi klávesnice psát urážlivé slova na této pneumatiky. Jedu tak, že když mám docela ostře přednost na křižovatkách zadejte 90 st, na přední nápravě produkt oponopodobnym skoky, prdy, škubání, oh strach přemýšlet, jak to kopečky manažerské vydržet. Pro zimówkach na stejném asfaltu nemají nic takového, nanejvýš mi auto uklouzne, ale stále potřebují větší rychlost. Vlastně velmi klidná městská hnací pneumatika dost, ale když budete mít trochu spěch je opravdu hodně rizika :/ Tak jak se pneumatika města je to, co dělají větší než 165, stejný výrobce popírá sám sebe, a ještě častěji se tyto pneumatiky nemají jsou vyráběny v Polsku.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
VW Polo Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
2
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
4
Rumak
2,1
Koupil jsem čtyři nové jednotky ve druhém létě používat pneumatiky dostali podivné vibrace. při rychlostech 40-50 bujało strašně auto. Všechno bylo prokázáno, odpružení a kola. Zdálo se, ze vnitřní struktury škody doszłoo v pneumatikách by odpověď jsem dostal od technika, který mi oznajmim ještě, že je obyčejný onemocnění Debica Passio. Nedoporučuji lepší udělat nějaký PLN a investovat do něčeho lepšího.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
VW Polo Hatchback III 1.0 (33kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
2
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
Ano
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
1
Trvanlivost
1
ja
2,0
Pneumatiky z novinkách v bití května - Debica říká, že sídlí v jejich standardech upřímně nedoporučujeme !!!!
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
5000 - 10000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
Mercedes Klasa E Sedan W124 250 D
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
1
Potlačení nerovností
1
Jíné
Vzhled pneumatiky
-
Selhání
Ano
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
1
Trvanlivost
1
arcamal
2,0
Jsem pneumatiky více než zklamán ... Dnes jsem předpokládal, a chtěl jsem se balit zimních pneumatik Passio 2 vpředu a vzadu stará vivo (rovněž Debica), kdy se služba člověk řekl: "Tito dva jsou již na jedno použití" a ukázal mi začíná na maximální běhounu. Podíval jsem se nahoru a přikývl, protože očekávám, že tento (tyto Vivo trvalo 11 let - byli původní pneumatiky vyrobené v roce 2004. ...) A již plánováno na jaře koupit dvě nové Passio 2 na zadní části vozu. Tyto dva Passio 2 přední jsem založil o dva roky dříve. Tak co se stalo? No, fakt, že ze dvou sfatygowanymi pneumatik se ukázalo být ... dwusezonowe (!!!) Passio 2. Autem to jízda na čtyři roky - stejných trasách, stejný styl jízdy, za stejných podmínek, s podobným ročním počtem ujetých kilometrů dvanácté Vivo vypadají mnohem lépe, než dwuleteni Passio 2. Ano, dva Vivo na frontě již pryč do popelnice, ale dal radu na 9 let. Passio 2 nepřežili dva. Vůz je hladký - to není špatné toe (pneumatika byla zničena rovnoměrně po celé šířce), tlak vzduchu v pneumatikách bylo normální, ne jezdit na štěrku, nezúčastnil v rally ... Vysvětlení je jednoduché - je to špatný produkt nestojí ani tato cena , Debica více nekupujte - šel do kvality svým výkonem zklamal.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
10000 - 15000km
Místo používání:
obvykle mimo město
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Fiat Seicento Hatchback I 1.1i
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
2
Potlačení nerovností
2
Jíné
Vzhled pneumatiky
-
Selhání
-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
1
Trvanlivost
1
ren
1,9
Debica Passio 2 je velice nebezpečná. To nená žádná pneumatika. Dokud není zatížena, je věechno ok. nesmí se na ní jenom brzdit a zatáčet. Je vzrobena z velmi tvrdé směsi, takže se skoro nesjíždí. Jízda na holých kolech by byla stejná jako na těchto pneumatikách - no, možná ještě více potichu. Když je mokrý povrch, je lépe objednat si taxík. Moc nerozumím lidem, kteří hodnotí Debica Passio 2 v nejlepším světle - tichost, bez boulí, dlouhověkost - a bezpečnost už není tak jistá - stačí jezdit pomalu. Kurz od instruktora říká - NEHODA SE STANE VELMI ALE VELMI RYCHLE.
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
v terénu a kromě města
Způsob jízdy:
klidný
Automobil:
Skoda Favorit Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
1
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
Zbyszek
1,9
Koupil jsem tyto pneumatiky před 4 roční období. A to bylo naposledy, co jsem si koupil Dębice. Po dvou sezónách hrozného hluku. Nejdřív jsem si myslel, že to jsou ložiska, ale po přechodu na zimní zastavil. Jedním slovem, řev jako starý Jelcz těchto pneumatik. Pohon na mokré podczs zaczołem poslední příspěvky odříkat modlitbu známou jako kluziště protože jízda. Celkově vzato, jel jsem asi 50000 km. .A Rád, že jsem je nahradit novými :) Ale ne, ne Debica :)
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
Honda Civic Sedan V 1.5i
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
3
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
1
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
3
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
andy
1,9
Tire ve své třídě, je lepší, to je trvanlivý a odolný proti otěru a tichou jízdu klidně sloužit čtyři roky.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
více než 15000km
Místo používání:
v terénu a kromě města
Způsob jízdy:
rychlý a dynamický
Automobil:
Renault Megane Classic
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ano
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
1
Mokrá vozovka
1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
3
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
4
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
Tomasz
1,8
Jediným plus pro této pneumatiky je cena. Bohužel, pokud jde o trakci Nečekal jsem, že to bude tak špatné. Przesiadałem z Dunlopów na Debice. Na dunlopach Bora byl další auto. Měli jsme skvělý vozovce, což je vzácná odbočky na ESP. Bohužel Debice je těžké, a to zejména v suchých podmínkách. ESP neustále bliká, kromě pevné trasy, která běží na oblouku, který vždy jezdil bezpečně při rychlosti 120 km / h, takže na Debice cítí jako mé posouvat dopředu a pohání vozidlo do vnějšího prostředí. Nad 110km / h velmi hlasitý. Jsem pro podporu polské hospodářství, ale v létě Debica nebude znovu riskovat.
Překlad
Dodatečné informace
Počet kilometrů:
2000 - 5000km
Místo používání:
obvykle ve městě
Způsob jízdy:
střední
Automobil:
VW Bora Variant I 1.9 TDI (96kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:
Ne
Podrobné hodnocení pneumatik
Chování na cestě
Suchá vozovka
1
Mokrá vozovka
2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku
1
Potlačení nerovností
3
Jíné
Vzhled pneumatiky
2
Selhání
Ne
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy
3
Trvanlivost
3
67
68
69
Celkové hodnocení pneumatiky
4,1
Pohodlí
4,0
Jízda
4,1
Terén
-
Náklady
4,0
Koupit