Dębica Passio 2 - Hodnocení uživatelů

Setřídit podle:
Artur
2,4
Pneumatiky 20 tisíc km jsou zcela odřený. Na suchém povrchu často začíná během ABS brzdění za mokra tragédii.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:pouze ve městě
Způsob jízdy:klidný
Automobil:Fiat Panda Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností2
Jíné
Vzhled pneumatiky3
Selhání-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy1
Trvanlivost1
Sid
2,4
Doporučuji velmi dobré pneumatiky. Poté, co na nákup nových řídil je KM 100.000 5 Seasons. Doporučená

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:střední
Automobil:Skoda Octavia Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka1
Mokrá vozovka1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku5
Potlačení nerovností5
Jíné
Vzhled pneumatiky5
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy5
Trvanlivost5
ralfbox
2,3
Porovnání Passio2 185/60 R14 zimní pneu Firestone Winterhawk 2 165 165/70 R14 je, navzdory mladším věku, se chovají hůř na suchém a mokrém asfaltu, kde je v zimě šlapat větší, ponacinan, je to, co se děje v zatáčkách velmi nepříznivě vlivy, kromě toho, tato pneumatika je 2 cm širší. Pane doktore, y ale pneumatika širší o 2 palce, vhodná pro suchý i mokrý asfalt ztrácí pneumatika přizpůsobený sněhu a rozbředlém sněhu. V testu na suchém a mokrém asfaltu je opravdu škoda, že se mi klávesnice psát urážlivé slova na této pneumatiky. Jedu tak, že když mám docela ostře přednost na křižovatkách zadejte 90 st, na přední nápravě produkt oponopodobnym skoky, prdy, škubání, oh strach přemýšlet, jak to kopečky manažerské vydržet. Pro zimówkach na stejném asfaltu nemají nic takového, nanejvýš mi auto uklouzne, ale stále potřebují větší rychlost. Vlastně velmi klidná městská hnací pneumatika dost, ale když budete mít trochu spěch je opravdu hodně rizika :/ Tak jak se pneumatika města je to, co dělají větší než 165, stejný výrobce popírá sám sebe, a ještě častěji se tyto pneumatiky nemají jsou vyráběny v Polsku.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:10000 - 15000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:VW Polo Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka2
Mokrá vozovka1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky4
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy3
Trvanlivost4
Rumak
2,1
Koupil jsem čtyři nové jednotky ve druhém létě používat pneumatiky dostali podivné vibrace. při rychlostech 40-50 bujało strašně auto. Všechno bylo prokázáno, odpružení a kola. Zdálo se, ze vnitřní struktury škody doszłoo v pneumatikách by odpověď jsem dostal od technika, který mi oznajmim ještě, že je obyčejný onemocnění Debica Passio. Nedoporučuji lepší udělat nějaký PLN a investovat do něčeho lepšího.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:5000 - 10000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:VW Polo Hatchback III 1.0 (33kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností2
Jíné
Vzhled pneumatiky3
SelháníAno
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy1
Trvanlivost1
ja
2,0
Pneumatiky z novinkách v bití května - Debica říká, že sídlí v jejich standardech upřímně nedoporučujeme !!!!

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:5000 - 10000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:klidný
Automobil:Mercedes Klasa E Sedan W124 250 D
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku1
Potlačení nerovností1
Jíné
Vzhled pneumatiky-
SelháníAno
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy1
Trvanlivost1
arcamal
2,0
Jsem pneumatiky více než zklamán ... Dnes jsem předpokládal, a chtěl jsem se balit zimních pneumatik Passio 2 vpředu a vzadu stará vivo (rovněž Debica), kdy se služba člověk řekl: "Tito dva jsou již na jedno použití" a ukázal mi začíná na maximální běhounu. Podíval jsem se nahoru a přikývl, protože očekávám, že tento (tyto Vivo trvalo 11 let - byli původní pneumatiky vyrobené v roce 2004. ...) A již plánováno na jaře koupit dvě nové Passio 2 na zadní části vozu. Tyto dva Passio 2 přední jsem založil o dva roky dříve. Tak co se stalo? No, fakt, že ze dvou sfatygowanymi pneumatik se ukázalo být ... dwusezonowe (!!!) Passio 2. Autem to jízda na čtyři roky - stejných trasách, stejný styl jízdy, za stejných podmínek, s podobným ročním počtem ujetých kilometrů dvanácté Vivo vypadají mnohem lépe, než dwuleteni Passio 2. Ano, dva Vivo na frontě již pryč do popelnice, ale dal radu na 9 let. Passio 2 nepřežili dva. Vůz je hladký - to není špatné toe (pneumatika byla zničena rovnoměrně po celé šířce), tlak vzduchu v pneumatikách bylo normální, ne jezdit na štěrku, nezúčastnil v rally ... Vysvětlení je jednoduché - je to špatný produkt nestojí ani tato cena , Debica více nekupujte - šel do kvality svým výkonem zklamal.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:10000 - 15000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:střední
Automobil:Fiat Seicento Hatchback I 1.1i
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku2
Potlačení nerovností2
Jíné
Vzhled pneumatiky-
Selhání-
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy1
Trvanlivost1
ren
1,9
Debica Passio 2 je velice nebezpečná. To nená žádná pneumatika. Dokud není zatížena, je věechno ok. nesmí se na ní jenom brzdit a zatáčet. Je vzrobena z velmi tvrdé směsi, takže se skoro nesjíždí. Jízda na holých kolech by byla stejná jako na těchto pneumatikách - no, možná ještě více potichu. Když je mokrý povrch, je lépe objednat si taxík. Moc nerozumím lidem, kteří hodnotí Debica Passio 2 v nejlepším světle - tichost, bez boulí, dlouhověkost - a bezpečnost už není tak jistá - stačí jezdit pomalu. Kurz od instruktora říká - NEHODA SE STANE VELMI ALE VELMI RYCHLE.

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:v terénu a kromě města
Způsob jízdy:klidný
Automobil:Skoda Favorit Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka1
Mokrá vozovka1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky3
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy3
Trvanlivost3
Zbyszek
1,9
Koupil jsem tyto pneumatiky před 4 roční období. A to bylo naposledy, co jsem si koupil Dębice. Po dvou sezónách hrozného hluku. Nejdřív jsem si myslel, že to jsou ložiska, ale po přechodu na zimní zastavil. Jedním slovem, řev jako starý Jelcz těchto pneumatik. Pohon na mokré podczs zaczołem poslední příspěvky odříkat modlitbu známou jako kluziště protože jízda. Celkově vzato, jel jsem asi 50000 km. .A Rád, že jsem je nahradit novými :) Ale ne, ne Debica :)

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:střední
Automobil:Honda Civic Sedan V 1.5i
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku1
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky3
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy3
Trvanlivost3
andy
1,9
Tire ve své třídě, je lepší, to je trvanlivý a odolný proti otěru a tichou jízdu klidně sloužit čtyři roky.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:v terénu a kromě města
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:Renault Megane Classic
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka1
Mokrá vozovka1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky4
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy3
Trvanlivost3
Tomasz
1,8
Jediným plus pro této pneumatiky je cena. Bohužel, pokud jde o trakci Nečekal jsem, že to bude tak špatné. Przesiadałem z Dunlopów na Debice. Na dunlopach Bora byl další auto. Měli jsme skvělý vozovce, což je vzácná odbočky na ESP. Bohužel Debice je těžké, a to zejména v suchých podmínkách. ESP neustále bliká, kromě pevné trasy, která běží na oblouku, který vždy jezdil bezpečně při rychlosti 120 km / h, takže na Debice cítí jako mé posouvat dopředu a pohání vozidlo do vnějšího prostředí. Nad 110km / h velmi hlasitý. Jsem pro podporu polské hospodářství, ale v létě Debica nebude znovu riskovat.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:2000 - 5000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:střední
Automobil:VW Bora Variant I 1.9 TDI (96kW)
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka1
Mokrá vozovka2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku1
Potlačení nerovností3
Jíné
Vzhled pneumatiky2
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy3
Trvanlivost3
Celkové hodnocení pneumatiky
4,1
4,0
4,1
-
4,0