Continental ContiEcoContact 3 - Hodnocení uživatelů

Setřídit podle:
Przemek
4,6
pneumatiky "dosáhnout" na první sestavu pro Fiat Punto v současné době vyrábí. Předpokládal jsem, že je na starších - Punto fl II. Auto funguje velice dobře, na prakticky jakémkoli povrchu, samozřejmě i na sněhu a ledu nemusí "jel", jak jsou tyto pojmy jsou "zimní pneumatiky") spíše agresivní styl jízdy, nemusíte psát zde o závratnou rychlostí, protože dieselkiem 1.3 je max 160 km / h: D ale často obrací k tomu, co dělat, to se stává, že jeho "popiszczą", ale celkově jsem spokojen s nimi. Bulharsko, Rumunsko, Srbsko a Turecko, kde se často cestoval szutrówkach, vykonávána senzační :) V jiných zemích, "viděl" pouze dálnice, takže nemohu určit;) auto pak vložen 5 osob + box na zavazadla a plný kufr. Obvykle město a dojíždění do práce po 30 km v jednom směru. Po nějakém 10000km ztráta 1 mm vpředu a vzadu 0,5 mm. Abych to shrnul - auto v této třídě - doporučuji :)

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:5000 - 10000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:střední
Automobil:Fiat Punto Hatchback II 1.3 JTD
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka5
Mokrá vozovka5
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností4
Jíné
Vzhled pneumatiky5
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy4
Trvanlivost4
Semih C.
4,6
Přišel km instalovaných ve svém vozidle, které koupil. Bylo to nádherné. Přilnavost a brzdění skvěle. Kromě toho, teď je to rozleptává. Rozhodně jsem si to znovu.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:pouze ve městě
Způsob jízdy:klidný
Automobil:Renault Megane Hatchback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka5
Mokrá vozovka5
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku4
Potlačení nerovností5
Jíné
Vzhled pneumatiky1
SelháníAno
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy5
Trvanlivost5
Elvis
4,4
Pneumatiky velmi dobré - jejich čas vynikal v testování, a nebyl zklamán vůbec - ať suchý nebo mokrý povrch - vždy předvídatelné. Navzdory pokroku v 40tys kilometrů mám přes půl běhoun a měkká guma, jako nové. Re nákupu více není možné, protože jsou už novější, lepší modely. Ale používán jako velmi doporučuje.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:klidný
Automobil:VW Passat Sedan
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku5
Potlačení nerovností4
Jíné
Vzhled pneumatiky4
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy5
Trvanlivost5
Audi A3 Sportback
4,2
Tyto pneumatiky byly namontovány v továrně Audi A3. Jel jsem na nich 100000km tři roky a před změnou na novou úroveň byla 4 mm dezénu! Rozhodl jsem se pro nový důsledku mikrotrhlin (přehřátí) a selhání jedné pneumatice na hřebík, jehož odstranění není možné (na straně). Sum sumaru - OK!

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:střední
Automobil:Audi A3 Sportback
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku5
Potlačení nerovností5
Jíné
Vzhled pneumatiky4
SelháníAno
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy5
Trvanlivost5
Renard833
3,9
Jsem se více než 35,000 kilometrů s tímto typem pneumatiky a cvičení jakýkoliv typ chování, a to jak v létě, kdy v zimě na sněhu. Oni opravdu mají dobrou ovladatelnost za každého počasí, takže jsem si koupil stejný.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:v terénu (nezpevněné)
Způsob jízdy:střední
Automobil:Dacia Logan MCV 1.5 dCi
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku4
Potlačení nerovností4
Jíné
Vzhled pneumatiky1
SelháníAno
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy4
Trvanlivost4
Renard833
3,9
Jsem se více než 35,000 kilometrů s tímto typem pneumatiky a cvičení jakýkoliv typ chování, a to jak v létě, kdy v zimě na sněhu. Oni opravdu mají dobrou ovladatelnost za každého počasí, takže jsem si koupil stejný.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:v terénu (nezpevněné)
Způsob jízdy:střední
Automobil:Dacia Logan MCV 1.5 dCi
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka4
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku4
Potlačení nerovností4
Jíné
Vzhled pneumatiky1
SelháníAno
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy4
Trvanlivost4
trooper
3,8
Emeryckim CEC3 ve velikosti 195/65 R15H továrny začaly ovládat z nového Octavia 2 TDI. Pneumatiky se choval zcela správně, nemůže dát moc prostor pro mokré, nebo nebyly zvlášť tichý (nebo nahlas). Top posoudit jejich trvanlivost, protože jsem je celkem asi 60,000 km (výměna po 5,5 roků s 98,000 km na Dunlop BluResponse, a většina z delších cest dělal v létě, tedy odhadem 60:40 létě zimě). Po dvou pneumatiky s běhounem 3-4 mm, a dva z běhounu i 4-5 mm - bez jakýchkoliv vad - Dal jsem kamarádovi taxi na jednu sezónu dojeździł ještě. Na těchto pneumatikách jsem byl schopen jezdit několikrát Gdaňsk-Varšava cestu rychle, ale s pálení počítače 5,0 l (5,2 skutečné spotřeby), což nějakou dobu jsem neměl úspěch, a to i při změně pneumatik na údajně "efektivní" Dunlop BluResponse. Tak, spotřeba by neměla být v nich vysoká - pneumatika sama o sobě nezvyšuje ji nad průměrnosti. Chování na mokru tak-tak - ne pneumatiky poskytuje nejlepší zpoždění, ABS nemá čas reagovat. Ale to (otázka velikosti) docela dobře jel ve vyjetých kolejích s vodou. Chování za sucha velmi dobře. Navzdory velikosti auto baloniastego vedlo k go-karting, vždy s jistotou a přesně - dokonce jsem byl překvapen. Myslel jsem, že to zřejmě Octavia, zděděný od Golf. Ale ukázalo se, že to byla velká výhoda Conti. Teď jsem Dunlopy BluResponse, velmi tiché pneumatiky, ale znatelně horší trakcyjnie. Při rychlostech nad 150 km / h na přímé, rovné silnici auto trochu plave, houpačky, jako závan straně (ačkoli není tam žádný vítr), a těsné křivky efekt nastává Conduct "ponton". Takový dojem s Dunlopów nepříjemné překvapení mě - protože Conti Eco Contact 3 choval mnohem lépe, byli trochu tužší ... To je důvod, proč jsem se po nich stýská.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:rychlý a dynamický
Automobil:Skoda Octavia Hatchback II 1.9 TDI
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ano

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka4
Mokrá vozovka3
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností4
Jíné
Vzhled pneumatiky-
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy4
Trvanlivost5
Jahor
3,0
Pneumatika absolutně není vhodné pro jízdu na mokru. Je to nebezpečné! Skandál je umožnit jí, aby prodal akcie a kdy absolutní arogance výrobce, aby své posouzení "b" pro chování za mokra. Nedoporučuji!

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle ve městě
Způsob jízdy:střední
Automobil:Opel Astra Sedan F 1.6i
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka3
Mokrá vozovka2
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku4
Potlačení nerovností4
Jíné
Vzhled pneumatiky-
SelháníNe
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy3
Trvanlivost3
janusz288
1,5
Vítejte na suché asfaltové sklíčka jako sníh, zatáčení je. Např koupit sami. Debice, Goodier, Michelina nebo Firestone, všechny z nich jsou lepší než ty, Ověřil jsem si.

Překlad

Dodatečné informace

Počet kilometrů:více než 15000km
Místo používání:obvykle mimo město
Způsob jízdy:střední
Automobil:Renault Clio II 1.2
Doporučíte tyto pneumatiky dalším uživatelům?:Ne

Podrobné hodnocení pneumatik

Chování na cestě
Suchá vozovka1
Mokrá vozovka1
Pohodlí jízdy
Úroveň hluku3
Potlačení nerovností1
Jíné
Vzhled pneumatiky3
SelháníAno
Ekonomie jízdy
Ekonomie jízdy3
Trvanlivost3
Celkové hodnocení pneumatiky
4,5
4,3
4,5
-
4,5