Podle sezóny
Populární značky
Dodání zdarma
Dodávka 2-3 pracovní dny
14 Dnůpravidla pro vracení zboží
285 názorů
Testy pneumatik
Shromažďujeme informace o pneumatice od 5105 Dnů
Během této doby jsme shromáždili285 názorů
Naši zákazníci na této pneumatice jezdili 2167000 km
Dominantní styl jízdy
střední
Výsledky : 285 z 285 zpětné vazby
Ověřený názor
Názor mimo CZ
Při výměně na Savy Eskimo jsem předpokládal horší parametry na mokré vozovce (typická slabost zimních pneumatik). Zde je překvapení - mokrý asfalt pro tuto pneumatiku je úplně v pohodě. Je to pravděpodobně kvůli měkké směsi. Jízda po hlubokých kaluží (s přiměřenou rychlostí) je spojena se zvukem fontány v podběhu kola, a to je všechno. Auto zprava se super. Je těžké odhadnout zvýšený valivý odpor, protože při nižších teplotách auto ma větší spotřebu paliva samo o sobě. Musel bych udělat rozběhový test. Určitě jsem si nevšiml, že tato pneumatika je hlučná. Neslyším ji. Zdá se, že v podmínkách, kdy pouze hroty poskytují skutečnou přilnavost (např. led), se tato pneumatika alespoň snaží najít přilnavost. Auto se za takových podmínek zpráva docela dobře. Nevím, jak to bude s opotřebovanými, ale doufám, že žádná tragédie. Navzdory relativní nízké ceně tato pneumatika nabízí mnoho a nemám se na co stěžovat. Jsou určitě lepší než moje sada Debic, která také bude nahrazena na Eskimo. Zajímavostí je, že pneumatika se vyrábí v Polsku. Ani nejlepší pneumatika nenahradí myslícího řidiče, a pokud někdo jezdí "inteligentní", bude se cítit bezpečně na této pneumatice. číst více Sbalit
Shrnutí: Doporučuji tuto pneumatiku
Celkové hodnocení:
Suchá vozovka 5/5
Mokrá vozovka 5/5
Sníh a snehová břečka 4/5
Je toto hodnocení užitečné?
2 0
Pavel K.
Každý ví, jaká byla zima, ale v období, kdy bylo na cestách trochu sněhu, se ukázalo, že jsou skvělé. Rozbech a brzdění nezpůsobují žádné potíže, typická zimní pneumatika a ne zimopodobna, která by měla být dobrá na všech površích. Při srovnání s jinými pneumatikami, dokonce i s pneumatikami z vyšších tříd, není nic horší a někdy je dokonce překračuje, zejména, jak jsem už psal při rozbechu a nákupní náklady jsou mnohem nižší. Nesoudím trvanlivost ani míru selhání, protože ujetá vzdálenost je příliš krátká. Kromě toho, pokud jde o trvanlivost, každá zimní pneumatika mi slouží tři nebo čtyři sezóny, protože po uplynutí této doby se guma stává mnohem tvrdší a její parametry se výrazně zhoršují, i když je stále hodně dezénu. Pro ty, kteří jezdí na značkových pneumatikách a považují ekonomické značky za nic, jezdím také na drahých značkových pneumatikách a občas cena nemluví o tom jak se daná guma chová na cestách. číst více Sbalit
Suchá vozovka 4/5
Mokrá vozovka 4/5
Sníh a snehová břečka 5/5
0 1
darrot
Neověřený názor
Koupil jsem si sadu před 3 lety s obutem a vyvážením. Pro mě - skvělá investice. Před měsícem jsem je obul na čtvrtou sezónu, opotřebení neni velké, jezdím 10-12 tisíc km ročně. Ve skutečnosti dostal jsem se na nich do smyku pouze jednou - na snadno zasněženém ledě jsem jel asi dva metry rychlostiou 20 km/h a pak jsem uvolnil brzdu a bezpečně jsem zmeškal kamion stojící na kraji cesty. Když se dostanete do 20 cm sněhu - 2 krát dozadu, 2 krát dopředu a už jste se vyhrabali - pneumatiky kousaji sníh jako traktor. Na sněhu, bahně, blátě a vodě chovají se dobře. Musíme uznat, že pokud někdo je debil a ne řidič tak mu nepomohou žádné pneumatiky, protože měli byste vědět, co se děje kolem vás. A přizpůsobte svůj styl jízdy podmínkám! Já např. rád jezdím agresivní. číst více Sbalit
Rafi N.
První sezóna je za námi. Jezdím celkem klidně - často s dítětem. Hlavně městská jízda. Už jsem měl zimní pneumatiky Sava, Fulda, Michelin a Nokian. Nyní je to opět Sava a nemohu říct, aby byly horší než ostatní, možná výjimkou je Nokian (ale to je jiná třída). Zimy byly dosti mírné, ale za těchto podmínek, které byly fungovaly dobře. Najel jsem na nich okolo 5 tisíc km a zatím žádné problémy - opotřebení není viditelné. ABS se zapnul několikrát a bylo to úmyslně řízení - zkontroloval jsem jestli vůbec funguje ;) Do města a na okraj města jsou super. Na sněhu, který byl v tomto roce, auto šlo rovno, zabočilo tam, kde jsem chtěl, brzdilo jak mělo by. Myslím, že na této sadě udělám nejméně dvě další sezóny. číst více Sbalit
Mokrá vozovka 3/5
Sníh a snehová břečka 3/5
0 0
Marius
Vedle mě cena, protože jsem plánoval auto prodat. Nyní lituji mého výběru. Pneumatiky se dobře drží na suchých površích. Horší je, když je povrch mokrý a na sněhu drama. Rozbech bez problémů, valivý odpor nenajhorsi, ale ve srovnání s předchozími pneumatikami jsem musel tankovat trochu častěji. Vysoká hlučnost v porovnání s předchozími pneumatikami (velmi známý domácí výrobce). Před cestou během sněžení - raději byste se měli začít modlit. Na přístupové cestě k paneláku (dlažba) se často kĺzajú, bez ohledu na to zda je zapnuty ABS nebo ne. Výhodou těchto pneumatik je jejich trvanlivost. Po 1 sezóně neni příznaků opotřebení. Na závěr: nedoporučuji. Je lepší přidat asi 200-300 korun a jezdit bez strachu. číst více Sbalit
Shrnutí: Tuto pneumatiku nedoporučuji
Suchá vozovka 3/5
Mokrá vozovka 2/5
Sníh a snehová břečka 2/5
Kristof/Punto
Sava Eskimo S3+
Pneumatika splňuje požadavky Evropské unie na zimní pneumatiky.
Pneumatika je označena symbolem 3PMSF (Three Peaks Mountain Snow Flake), který se přiznává po důkladném testování přilnavosti modelu na sněhu.
Test
Rozměr
Poznámka
Místo
Sava Eskimo S3+ zimní pneumatika ekonomické třídy.
Přednosti pneumatiky Sava Eskimo S3+:
Technické údaje:
Sava Eskimo S3+ zimní pneumatiku je počítaná do Ekonomické třídy třída, to znamená, že se vyznačuje nejlepší cena a dobré výkony.
Pohlížejí jste přesně pneumatiky v rozměru 145/80 R13. Pneumatika je momentálně dostupná v rozměrech od 13 do 16 palce.
Pneumatika má nasledující třídy na štítku
třída E - palivová účinnost
třída E - brzdná dráha na mokré vozovce
třída B - vnější hluk
Je to pneumatika s indexy:
Rychlostní index T - maximální rychlost, ve které můžete na této pneumatice jet, je 190 km/h.
Index nosnosti 75 - Maximální povolené zatížení na jednu pneumatiku 385 kg.
Kopírování obsahu je zakázáno
Dodáváme pneumatiky a disky do pneuservisů na výměnu. Vybírat můžete z 51 celé země. Koupíte si pneumatiky nebo disky, vyberete si servis, zarezervujete si termín montáže a zbytek necháte na nás. Doprava do servisu ZDARMA! Výměna dle ceníku servisu.
Jak přesně to funguje? Po výběru pneumatik nebo disků si v objednávkovém formuláři vyberete pneuservis s ceníkem a lokalitu, která Vám vyhovuje. Po odeslání objednávky si rezervujete přesný termín výměny (sami si zvolíte čas a den). A to je vše! My se postaráme o včasné doručení Vašich pneumatik nebo disků do servisu (doprava zdarma). Den před montáží Vám zašleme e-mail s připomínkou.
Máte dotazy? Zavolejte nám
Cena hovoru odpovídá Vašemu tarifu při volání na pevnou linku.
Doručení zdarma
Dodání s montáží
Přes 7 milionů zákazníků