Pneumatika splňuje požadavky Evropské unie na zimní pneumatiky.
Pneumatika je označena symbolem 3PMSF (Three Peaks Mountain Snow Flake), který se přiznává po důkladném testování přilnavosti modelu na sněhu.
testy pneumatiky Nokian Tyres WR D3:
2015
Auto Bild
185/60 R15
doporučený
-
ADAC
205/55 R16
uspokojivá
-
2014
ACE/GTÜ
205/55 R16
vřele doporučený
1
Auto Zeitung
205/55 R16
vřele doporučený
3
2013
ACE/GTÜ
185/60 R15
doporučený
-
Auto Bild Allrad
215/65 R16
doporučený
-
Auto Bild Sportcars
225/50 R17
dobrá
-
ADAC
185/60 R15
velmi dobrá
-
ADAC
225/45 R17
uspokojivá
-
2012
Sport Auto
205/55 R16
vřele doporučený
2
auto motor i sport
205/55 R16
vřele doporučený
1
2011
Sport Auto
225/45 R17
vřele doporučený
1
Auto Zeitung
205/55 R16
vřele doporučený
3
Stupnice hodnocení:
Nejvyšší
nejnižší
Nokian WR D3 jsou pneumatiky, které Vám poskytnou ekonomičnost a bezpečnost jízdy. Menší valivý odpor pneumatiky Nokian WR D3 šetří energii, umožňuje klidný a tichý kontakt s vozovkou a snadnou jízdu a díky jednotné stavbě běhounu reaguje velmi přesně na pohyby volantu.
Díky inovačnímu řešení riziko vzniku aquaplaningu na rozbředlém sněhu je u pneumatiky Nokian WR D3 aktivně minimalizováno a dobré zmínit, že Nokian WR D3 má vzorek tvarovaný tak, aby se stejnému efektu předcházelo i v břečce. Mezi další podstatné novinky patří technologie „Cool Touch Design“, která byla vyvinuta a aplikována pomocí počítače a termovizní kamery. Dezén Cool Touch Design a hluboké obvodové drážky zaručují nižší valivý odpor, skvělou ovladatelnost, vynikající jízdní stabilitu díky důkladně testovanému řešení její stavby a dezénu, minimalizuje tření z nechtěných pohybů lamel a vznik tepla a prodlužují její kilometrovou životnost.
Pneumatiky Nokian WR D3 jsou vybavené stabilním lamelovým systémem (Stable-Sipe-System), který zpřesňuje reakce na řízení, navíc činí pneumatiku tužší, protože jsou bloky dezénu na ramenou vzájemně spojeny malými spojovacími prvky.
Pneumatiky Nokian WR D3 mají známý a obohacený o sněhovou vločku DSI (Driving Safety Indicator) a nově vzniklý WSI (Winter Safety Indocator). Navíc vysoká míra lamelizace nesnižuje pevnost a tuhost dezénových bloků, proto je zaručen jejich spolehlivý záběr.