Pneumatika splňuje požadavky Evropské unie na zimní pneumatiky.
Pneumatika je označena symbolem 3PMSF (Three Peaks Mountain Snow Flake), který se přiznává po důkladném testování přilnavosti modelu na sněhu.
Goodride SW608 je zimní pneumatika, která má směrový dezén mající vliv velmi dobré chování na mokrém povrchu. Pneumatika patří do ekonomické třídy a to znamená optimální výkony za rozumnou cenu. Pneumatika je určená pro osobní automobily a je možné ji koupit v rozměrech od 13 do 17 palců.
Jistota při jízdě a dobré reakce na každém typu povrchu spolu s výhodnou cenou jsou hlavní přednosti pneumatiky Goodride SW608. Model je dokonalým řešením pro všechny řidiče, kteří od pneumatik očekávají nejen bezpečnost v náročných zimních podmínkách, ale i komfort během cestování. Pneumatika byla vyrobena na bázi moderní gumové směsi, vyznačující se dobrou elasticitou v nízkých teplotách. To způsobuje, že se maximalizuje povrch styku pneumatiky se silnicí a důsledkem je lepší přilnavost a stabilita jízdy.
Goodride SW608 je vybavena směrovým dezénem, který je často používaný v zimních pneumatikách vzhledem ke svému chování na sněhu, blátě a ledu. Široké drážky rychle a efektivně odvádějí vodu zod čela pneumatiky a tím garantují rychle vysoušení dezénu. Výsledkem je snížené riziko aquaplaningu. Bezpečnost při jízdě zůstává zachovaná dokonce i během nepříznivého počasí. Inženýři optimalizovali směr lamel dezénu, což napomohlo získat dokonalou trakci a kontrolu nad vozidlem v zimních podmínkách na silnici. Model garantuje dobrou stabilitu jízdy a rychlou komunikaci na úrovni volant-pneumatika. Díky tomu si vozidlo zachovává přilnavost i v zatáčkách a při prudkých manévrech, např. při nouzovém brzdění. Goodride SW608 splní očekávání řidičů, pro které by se měly pneumatiky vyznačovat kromě výhodné ceny a optimálními parametry také dlouho životností.
Goodride je značka patřící k asijskému koncernu Hangzhou Zhongce. Firma se specializuje na vytváření pneumatik ekonomické třídy, které se vyznačují rovnoměrnými výkony na každém typu povrchu a minimálními cenami. Koncern vznikl v roce 1958 a ročně prodá přibližně 100 miliónů exemplářů pneumatik po celém světě. Výrobce dodává na trh pneumatiky na osobní, dodávkové a nákladní automobily, na zemědělské stroje i na jízdní kola. Pneumatiky této značky mají všechny potřebné homologace a certifikáty nutné pro prodej v EU.