2 647 ks
Koupit

Pirelli MT 21 Rallycross 120/90-17 64 R Rear TT M/C M+S

2 647 ks

Dodání zdarma

Dodávka 2-3 pracovní dny

14denní lhůta pro vrácení zboží

Parametry pneumatiky
Rozměr:
Rychlostní index:
R = max 170 km/h
Index nosnosti:
64 = max 280 kg
Sezóna:
Letní
Náprava vozidla:
Zadní
Druh pneumatiky:
Dušová
Typ vozidla:
Typ pneumatiky:
M/C
Jíné:
M+S
  • Názory
  • Popis výrobku
Názory
Názory

Pirelli MT 21 Rallycross

3,9 Vážený průměr jednotlivých výkonů
  • 4,7/5 Suchý povrch
  • 3,9/5 Stabilita pří zatačení
  • 3,7/5 Mokrá vozovka
88%
88% zákazníků Doporučuje pneumatiku
9 názorů
  • 5
    2
  • 4
    4
  • 3
    2
  • 2
    1
  • 1
    0
Další statistiky Méně statistik

Shromažďujeme informace o pneumatice od
3545 Dnů

Během této doby jsme shromáždili
9 názorů

Naši zákazníci na této pneumatice jezdili 55000 km

Dominantní styl jízdy

rychlý a dynamický

  • Výsledky : 9 z 9 zpětné vazby

    90/90-21

    Ověřený názor

    Překlad

    Názor mimo CZ

    Já už mám druhou sadu těchto pneumatik je ideální pro mě Jeřáby AT-terénu pneumatiku. V oblasti, stejně jako na asfaltu funguje mnohem lépe, než Continental TKC80, na které jsem jel. Ve srovnání s kontinentální trakce v terénu a na asfaltu miliónkrát lepší jezdit především písky, štěrk, bláto a asfaltu, oni začali KTM 690 Enduro R. Při jízdě na asfaltu kole nespadá do Shimi a pěkně složený zatáčení na mokrý asfalt nemusí bát rohů, ale musíte si uvědomit, že to není cesta závodní pneumatiky na zemi, zapište si velmi dobře na všech površích není typický krychle a je třeba mít na paměti, že lepidlo bláto zabije rychleji a méně se čistí, mokré trávy mohou prokluzovat. Ale to není pneumatika dualowa typické pneumatiky silnice v porovnání s Conitinentala TKC80 a Mitas E09 myslet, je bezkonkurenční. TKC na zadní pneumatice udělal asi 4500 km MT21 asi 7000 km a pro tuto Pirelli je mnohem levnější, myslím, že je možné získat vyšší kilometrový výkon jemnější zacházení s plynem, který je obtížné s mocí, která je k dispozici v KTM. Na závěr si myslím, že je to skvělá pneumatika dává mnoho příležitostí v oboru a na asfaltu Jediná nevýhoda je jeho oděru na asfaltu, a to je jediný nedostatek. číst více Zavřít

    Shrnutí: Doporučuji tuto pneumatiku

    počet kilometrů:
    5000 - 10000km
    Způsob jízdy:
    rychlý a dynamický
    Automobil:
    nedostatek informací o vozidle

    Celkové hodnocení:

    4,1

    Suchá vozovka 4/5

    Mokrá vozovka 4/5

    Je toto hodnocení užitečné?

    0 0

    mateusz50007

    před více než 2 lety
  • 120/90-18

    Ověřený názor

    Překlad

    Názor mimo CZ

    Great pneumatik a budu kupovat tyto znovu. cestoval 350 mil na Drž se zavazadly, droipped off zařízení a šli stezka jízda na víkend, pak cestoval zase domů. Motocykl a pneumatiky chovaly perfektně. Budu kupovat tyto znovu. Oponeo byly velmi rychlé a efektivní, rychlý obrat od objednávky až po obdržení pneumatiky číst více Zavřít

    Shrnutí: Doporučuji tuto pneumatiku

    počet kilometrů:
    2000 - 5000km
    Způsob jízdy:
    střední
    Automobil:
    nedostatek informací o vozidle

    Celkové hodnocení:

    4,8

    Suchá vozovka 5/5

    Mokrá vozovka 4/5

    Je toto hodnocení užitečné?

    0 0

    Paul-S (XRV)

    před více než 2 lety
  • 140/80-18

    Neověřený názor

    Překlad

    Názor mimo CZ

    Používám to dost KTM 690 Enduro R. zapne asfaltu cítím se v zadní části motocyklu nemá dostatek přilnavosti. Back nějak znepokojivě málo děje. Pro suché brzdění dobro. Nad 80 / h hluku, jak je v případě, že placenta se rozpadla. V kopnym písku táhne skvěle. Mám jen srovnávat jiné enduro pneumatiky. číst více Zavřít

    Shrnutí: Tuto pneumatiku nedoporučuji

    počet kilometrů:
    2000 - 5000km
    Způsob jízdy:
    střední
    Automobil:
    nedostatek informací o vozidle

    Celkové hodnocení:

    4,1

    Suchá vozovka 4/5

    Mokrá vozovka 3/5

    Je toto hodnocení užitečné?

    0 0

    Boro

    před více než 2 lety
  • 90/90-21

    Ověřený názor

    Překlad

    Názor mimo CZ

    Použil jsem MT21s pro dálkové jízdy cesty na mém Honda XR400 a oni pojmout až zneužívání dobře. Stabilní na dehtu na 70 mph + ale míra opotřebení stoupá. Dobrý na skalách není příliš špatné v blátě a dokonce pracoval, když jsme překročili písky v Mauritánii a Grand Cote v Senagal. číst více Zavřít

    Shrnutí: Doporučuji tuto pneumatiku

    počet kilometrů:
    2000 - 5000km
    Způsob jízdy:
    rychlý a dynamický
    Automobil:
    nedostatek informací o vozidle

    Celkové hodnocení:

    4,3

    Suchá vozovka 5/5

    Mokrá vozovka 5/5

    Je toto hodnocení užitečné?

    0 0

    Petexr

    před více než 2 lety
  • 140/80-18

    Ověřený názor

    Překlad

    Názor mimo CZ

    odolnější pneumatiky jako součást enduro pneumatiky než FIM schváleny. Velmi dobrá přilnavost na tvrdých površích i mokrý asfalt. Unikátní neo trakce na mokré a kluzké bahno a nerovnoměrné. Čím vyšší cena než u konkurence je odůvodněn tím delší životnost. číst více Zavřít

    Shrnutí: Doporučuji tuto pneumatiku

    počet kilometrů:
    2000 - 5000km
    Způsob jízdy:
    rychlý a dynamický
    Automobil:
    nedostatek informací o vozidle

    Celkové hodnocení:

    3,5

    Suchá vozovka 5/5

    Mokrá vozovka 4/5

    Je toto hodnocení užitečné?

    0 0

    Simone Copes

    před více než 2 lety
Popis výrobku
Popis výrobku

Pirelli MT 21 Rallycross

Pohlížejí jste přesně pneumatiky v rozměru 120/90-17.
Zadní Označení stanoví, že pneumatika je schválena pro montáž na zadní náprava.
TT Označení znamená, že se jedná o pneumatiku dušová pneumatiku.

Kopírování obsahu je zakázáno

  • Doručení zdarma

  • Dodání s montáží

  • Přes 7 milionů zákazníků